Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Deegwarenfabriek Maastricht

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • #76
    Uit het Bestemmingsplan Looiershof, p. 36:
    De openbaar toegankelijke ruimte is semi-openbaar en zal een groot deel van de dag toegankelijk zijn voor fietsers en wandelaars, en als zodanig opnieuw deel gaat uitmaken van het openbaar gebied van het Jekerkwartier.
    Is dat pand waar onze burgemeester bezwaar tegen had inmiddels verlaagd?

    Opmerking


    • #77
      Oorspronkelijk geplaatst door El Loco Bekijk bericht
      Is dat pand waar onze burgemeester bezwaar tegen had inmiddels verlaagd?
      Kun je nagaan wat een invloed MO en zijn burgemeester hebben!

      Opmerking


      • #78
        aha voor een groot deel van de dag toegankelijk...

        prima, bedankt El Loco

        over die hoogte kan ik dat niet met 100% zekerheid zeggen of er überhaupt aanpassingen zijn gedaan sinds ik de plannen in 2019 onder ogen kreeg.
        Dat zal burgemeester zelf moeten beantwoorden.

        Opmerking


        • #79
          Oorspronkelijk geplaatst door Ingrid M.H.Evers Bekijk bericht
          Kun je nagaan wat een invloed MO en zijn burgemeester hebben!
          ja wat betreft de ellenlange rapporten, documenten en tekeningen die de gemeente nodig had voor die toegangspoort en de bedieningselementen bleek dat wel zoals men er met argus ogen op gezeten heeft de afgelopen jaren en ook wilde weten of het kruiskop schroefjes of lenskop schroefjes waren op de bedieningspanelen.......... begreep ik na een gesprek met mevrouw Carta.

          Opmerking


          • #80
            Man, man, man. Kijk, als burgemeester weet ik dat mijn opmerkingen veel gewicht in de schaal leggen. Als dat pand lager is geworden dan in de oorspronkelijke plannen, ben ik er dik tevreden mee.

            Nu moet ik bekennen dat ik ongeveer 3 weken geleden nog eens over de ‘Groete Lure’ liep. Daarvoor was ik tijden niet meer in het centrum geweest, mede door Covid. Ik zal er binnenkort eens een kijkje gaan nemen.

            Opmerking


            • #81
              Oorspronkelijk geplaatst door Ingrid M.H.Evers Bekijk bericht
              Kun je nagaan wat een invloed MO en zijn burgemeester hebben!
              Een mens moet hier zo op zijn woorden passen...

              Voor de niet-ingewijden: degene die zich hier op MO burgemeester noemt, is niet degene die een jaar of zo geleden bezwaar maakte tegen de (illegale) hoogte van een woongebouw in de Looiershof.

              Opmerking


              • #82
                Oorspronkelijk geplaatst door El Loco Bekijk bericht
                Voor de niet-ingewijden: degene die zich hier op MO burgemeester noemt, is niet degene die een jaar of zo geleden bezwaar maakte tegen de (illegale) hoogte van een woongebouw in de Looiershof.
                Sorry hoor, 'onze burgemeester' is op MO voor mij 'burgemeester' (lid sinds 2009). Volgens mij is mijn burgemeester (Annemarie Penn-te Strake) niet de jouwe, vandaar het misverstand.
                Last edited by Ingrid M.H.Evers; 10 augustus 2021, 09:11. Reden: redactie

                Opmerking


                • #83
                  Oorspronkelijk geplaatst door Ingrid M.H.Evers Bekijk bericht
                  Sorry hoor, 'onze' burgemeester is op MO 'burgemeester' (lid sinds 2009). Volgens mij is mijn burgemeester (Penn-te Strake) niet de jouwe, vandaar het misverstand.
                  Wat mij betreft: meer van deze misverstanden!

                  Opmerking

                  Bezig...
                  X