Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Hoe vaak zoenen wij bij een begroeting in Maastricht?

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • #16
    afstand houden is ook door de rollator al een voorwaarde
    Bestanden bijvoegen
    Iets te oud voor re-educatie
    iets te jong voor afdanking
    m.a.w. een stoer Mestreechter joonk

    Opmerking


    • #17
      Wat een grappig onderwerp!
      Ik heb me dit ook wel eens afgevraagd. Ik zoen niet snel iemand bij een begroeting. Maar als ik het doe, is het 3x. Maar dat zijn niet mijn zussen (die zouden zeggen doe normaal) niet mijn vriendinnen (dat is gewoon niet gebruikelijk in onze groep) maar eigenlijk vrouwen die ik al jaaaaaren niet meer heb gezien en opeens op straat tegenkom. Of dames die een x aantal jaren ouder zijn dan ik.
      Waarom? Nu ik er over nadenk waarschijnlijk om je een houding te geven? Omdat het verwacht wordt. Het valt mij ook altijd op dat heel veel mensen (waaronder ik) beetje afwachten wat de ander wil.

      Overigens heb ik nog nooit heteromannen elkaar bij wijze van begroeting zien zoenen. Aangezien ik zelf van de herenliefde ben wil ik wel eens een homosexuele man drie zoenen geven maar ook dat is eigenlijk afhankelijk of de ander daartoe aanstalten maakt. Voor mij is dat niet zo belangrijk.

      Zoenen bij verjaardagen werkt bij mij weer heel anders. Dan zoen ik doorgaans wel altijd drie keer (behalve collega's! Op het werk zoenen we niet, dat is not done) Heteromannen die jarig zijn zoen ik niet met uitzondering van mijn vader. En als ik jarig ben dan heb ik wel een aantal heterovrienden (mannen) die mij met 3 zoenen feliciteren. Maar die dat onderling absoluut niet zouden doen.

      Tsja, volgens mij heeft iedereen hier zijn of haar eigen ritueel in. Dat maakt het ook weer zo interessant maar ook verwarrend haha!

      Opmerking


      • #18
        Inderdaad een heel leuk onderwerp. Vooral voor iemand die graag kust en "knoeveld".
        Ik denk dat ook ik in principe 3 keer op de wang kus. (in de lucht kussen? Afschuwelijk. 1keer en nooit meer) Maar het is heel persoonlijk. Mijn kinderen 3 keer kussen? Moet er niet aan denken, hoe afstandelijk. Mijn kinderen krijgen een dikke, warme kus op de wang en een heerlijke, stevige knuffel. Iedereen die mij na aan het hart liggen krijgen of 3 kussen en een knuffel of ook één dikke warme kus en knuffel.
        Bij mijn schoonfamilie in Duitsland heb ik bovenstaande ook ingevoerd ha ha.(35 jaar geleden al)
        Bij sommigen gaan de kussen zelfs "vol op de bek" :-) xx
        *'Nao eeder regesjoor, keump toch de zon weer door*

        Opmerking


        • #19
          Toch die deken uit Aken maar eens raadplegen?
          I am not a complete idiot. Some parts are missing

          Opmerking


          • #20
            Geef miech e muilke

            Speciaal op verzoek van onze Haas.

            [ame]http://www.youtube.com/watch?v=DxvhG6AzK24[/ame]

            Opmerking


            • #21
              Zo krijgt pune een andere betekenis: pune is kaof, dee 't neet gere heet, veeg 't zich aof (spelling Endepols).

              Opmerking

              Bezig...
              X