Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Vetfabriek

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk geplaatst door Toller Bekijk bericht
    Samenvattend het Vetfabriek: (...) Na ontmanteling van de Vetfabriek kwam pas de constructiewerkplaats in beeld.
    Dat kan niet helemaal juist zijn, Eric, omdat ik in het telefoonboek van 1950 beide heren tegelijk op die adressen heb zitten. Of denk je dat het pand van Van Beek was, maar dat de Klutsen daar gehuurd zaten?

    Ik denk wel dat het juist is dat de gebroeders Kluts het fabrieksterrein van Van Beek na de opheffing van de vetfabriek geheel of gedeeltelijk in eigendom hebben verworven. Met gedeeltelijk bedoel ik, dat het mogelijk is dat een deel als tuin voor het pand Annalaan 36 is behouden gebleven. Maar dat zou je op een kadasterkaart kunnen nazoeken.

    A propos: de tweede foto van je laatste posting komt niet door (of is dat alleen bij mij het geval?)

    Opmerking


    • #32
      Vetman043 - L'histore se répète

      Grappig

      Vandaag kreeg een een reclamefolder in de bus van "VETMAN"

      "Supersnelle service om van uw oud frituurvet af te komen"

      Ik zal geen verdere reclame maken, want dat is uiteraard niet mijn doel, maar toen ik eens ging googelen en op de facebookpagina van Vetman043 terechtkwam, zag ik dat deze moderne "vetfabriek"
      -waarschijnlijk zal het niet meer zijn dan een loods-
      gevestigd is aan de Volksbondweg in Maastricht.

      Dat is op minder dan pakweg 100-125 meter van de Vetfabriek waarmee Toller deze thread begon
      Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

      Opmerking

      Bezig...
      X