Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Koninginnedag

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk geplaatst door El Loco Bekijk bericht
    What a mistakuh to makuh, Clio. K'dag in A'dam moet ik aan iedereen ten sterkste afraden.
    Ik blijf al jaren niet meer op Koninginnedag in Amsterdam, señor Loco, al was het maar omdat mijn logeeradres aan het Museumplein paalt. Het was donderdag echter zo'n mooi weer dat ik op het/de ponton voor het Allard Piersonmuseum heerlijk in de zon de daklijn van de panden aan de overkant van het Rokin heb zitten bewonderen, iets waar ik pas sinds uw thread op OM aandacht voor heb. Vanaf Arti en het Drenkelingenhuis wisselen die in de richting van de Munttoren voortdurend van bouwrichting: eerst langs de straat en dan weer dwars. Wat een verrijking van mijn blik! Maar ja, niet meer toegekomen aan de trein.

    Opmerking


    • #17
      Queensday......

      Iech bin zoe blij es eindelek in Mestreech noe 'ns neet mie gesproke weurt euver QUEENSDAY verboonde aon e bekind beermerk. Laote veer 't in vredesnaom höbbe euver lekker awwerwèts KEUNINGINNENDAAG viere. Boe ouch in Mestreech. Veer höbbe al genóg veringelste wäörd en benaomenge in eus sjoen stad. Haw eus magnefiek dialek toch in iere.

      Opmerking


      • #18
        Good zoe Opajam!
        Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!

        Opmerking


        • #19
          Oorspronkelijk geplaatst door olijfje
          Welkom Opajam, väöl luij kinne uuch nog vaan de Kengkee. V'r zowwe 't gezellig vinden es geer heij 'nne nuije stek zowt vinde.

          Dit jaor höb iech gelökkig 't woord "Queensday" nog nörreges gezeen, hopelik hawwe v'r dat zoe.
          Vaan 'ne 'stek' weurt verwach dat heer wortel sjut. Dus....
          Wel sjiek dat uuch Kengkee.nl heet aongesproke.Dat waor ouch d'n opzat.
          Veer leze us

          Opajam

          Opmerking

          Bezig...
          X