Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Einde vlam Minckeleers?

Sluiten
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

• Oorspronkelijk geplaatst door Kermit Bekijk bericht
    Dit discours (waarom gebruiken we dit woord in Nederland zo weinig?) is nogal emotioneel van toon. Hoe sentimenten de overhand krijgen, alles op een gouden weegschaaltje wordt gelegd door voor en tegenstanders en het woordgebruik weinnig zuinig is met het trekken van zwaar aangedikte gevolgtrekkingen.
    Ik hoop dat er snel een compromis gesmeedt wordt, enig gezichtsverlies voor de verliezer is mooi meegenomen zo vlak voor de verkiezingen. Zo'n gedoofde vlam in crisistijd is nog een gouden geschenk voor onder de kerstboom.
    WOW ... mooi gezegd
    De Wereld gaat aan Vlijt ten onder

Max Dendermonde

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Karel de Kale Bekijk bericht
      WOW ... mooi gezegd
      Hiermee vul ik mijn schoentje! Kale

Opmerking

• W.o.b. verzoek Minckelers bijna compleet?

Geacht College,

We hebben de stukken n.a.v. ons W.O.B. verzoek ontvangen....
        We zijn tot de conclusie gekomen, dat deze onvolledig zijn en de hier onder vermelde stukken nog ontbreken.
        Wij verzoeken u ons deze z.s.m. te doen toekomen.
        Het moge derhalve duidelijk zijn, dat onze fracties daarom niet in de eerstvolgende Raadsvergadering van 17 december hierop terug zullen komen, maar in de Raadsvergadering van januari 2014.

De ontbrekende stukken zijn:

- Het College besluit m.b.t. de constructie bij Minckelers, de kunstaankoop en de financiering.

- Zou er geen College besluit bestaan dan een "andersoortig" besluit op papier dat hieromtrent is genomen;

- Alle verslagen van de collegevergaderingen vanaf 1 mei 2011 t/m 10 december 2013, waarin alle zaken m.b.t. de vlam van Minckelers zijn besproken.

- Alle emails van wethouder Costongs aan Lei Meissen en de betrokkenen rondom het project Minckelers en de verwikkelingen daaromtrent.

- De notulen en de actielijst van de emergency meeting bij SAM d.d. 9 oktober 2013.

Met vriendelijke groet,

namens de fracties:
        Liberale Partij Maastricht
        Maastrichtse Volkspartij
        Partij Veilig Maastricht
        CDA
        SP

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Ton
          De onthulling vaan 't standbeeld vaan Minckelers in 1904.
          Boe is de vlam?

Zie http://forum.mestreechonline.nl/show...5&postcount=29

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Ton
            Dat is interessant Breur dat weten denkelijk vele niet
            Ik ook niet. .
            Dat geldt ook voor de zgn. luchtbellen in de kalksteen ondergronds. Velen weten dat, uitgezonderd bepaalde projectontwerpers blijkbaar (Klevarie).

Opmerking

Bezig...
            X