Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Actie tegen gebruik van bont in Maastricht

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • #31
    Klappen bij demonstratie tegen bont

    http://www.youtube.com/watch?v=YHcQI...embedded#at=74



    Maastricht
    Van onze verslaggever


    Bij een demonstratie tegen het dragen van bont in Maastricht zijn zaterdag rake klappen gevallen.

    Na een relatief rustig verlopen betoging - de verwachte confrontatie met pro-bont-activisten bleef uit - kwam het op de terugweg in Wyck tot een confrontatie met de politie.

    Agenten wilden twee betogers aanhouden voor het plakken van een sticker op een lantaarnpaal en het dragen van een masker. De rest van de groep verzette zich daartegen, waarbij stadswachten in het gezicht werden geslagen.

    Volgens de politie bleef het na de ene opstootje verder rustig.
    Gepubliceerd op: 19.02.11 19:22, laatste update: 19.02.11 19:57


    Bron: http://www.limburger.nl/article/2011...tie_tegen_bont

    Opmerking


    • #32
      Sorry dat ik het zeg, maar een groep hard schreeuwende demonstranten die riepen dat de dieren vrij moesten zijn! Ze liepen zelf met honden! Ik heb nog even overwogen om Oscar vrij te laten...................... Leek me niet verstandig!
      Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!

      Opmerking


      • #33
        Begin met dat wasbeertje. Schande.

        Opmerking


        • #34
          Ook zielig... Iemand willen aanhouden voor een sticker en een masker.

          Opmerking


          • #35
            Ook zielig: stadswachten in het gezicht slaan.
            Ik ga het stadswachtenbevrijdingsfront oprichten.
            Don't PRESS me....

            Opmerking


            • #36
              Oorspronkelijk geplaatst door burgemeester Bekijk bericht
              Ook zielig... Iemand willen aanhouden voor een sticker en een masker.
              Het moest en zou proper blijven. Maar wat heb ik nu eigenlijk gezien? Een klein groepje mensen die al vendelzwaaiend wat leuzen riepen. De voertaal was overwegend Duits, Nederlands en Maastrichts. Toen ze langs die brandende keet van het voormalig Stercollege liepen, deden zij geen enkele moeite deze brand gezamenlijk uit te blazen. Een stickertje plakken en een maske dragen? Dat zien we heel vaak in Maastricht. Maar het mocht niet. Stadswachten moeten dan reageren. De diverse bontjes die enkele demonstranten droegen heb ik niet onderzocht naar een echtheids/namaak certificaat.

              Opmerking

              Bezig...
              X