Grote Staat, Grote Gracht, Onze Lieve Vrouweplein, Kesselskade, Rechtstraat en hoek Hoogbrugstraat-Wycker Grachtstraat, met in totaal dertien doden en circa honderd gewonden. Uit: https://nl.wikipedia.org/wiki/Slag_om_Maastricht
Aankondiging
Sluiten
No announcement yet.
Boe is dit?
Sluiten
This topic has been answered.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jef-VMG Bekijk berichtBoterkop zegt me niets, maar volgens mij hoort deze grafsteen (Begraafplaats Tongerseweg, P 311) er ook bij.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk berichtJuist ja. We gaan verder met een boeideel. Is inmiddels vervangen.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
Opmerking
-
Pier,
Ehhh... bij het kijken naar dit plaatje, hoor ik mijn hersens kraken.
Helaas kan ik geen gebruik meer maken van de beste hulplijn als het gaat over daken en schoorstenen
Sinterklaas is 2 weken geleden vertrokken uit Nederland, wellicht dat ik te rade zal moeten gaan bij dakdekkers en schoorsteenvegers binnen onze regio.
Logic will get you from A to Z,
Imagination will get you everywhere !
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjefke Bekijk berichtPier,
(..)...
wellicht dat ik te rade zal moeten gaan bij dakdekkers en schoorsteenvegers binnen onze regio.
Maar het mooie is dat wij allen dit dak waarschijnlijk (letterlijk) honderden, zo niet (spreekwoordelijk) duizenden, keren (onbewust) hebben gezien.
Zelfs als je nooit naar boven kijkt heb je er (van een afstand) een goed zicht op als je wandelt en/of fietst!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk berichtIs dit pand een hoekpand of lijkt dat maar zo? Overigens Sinterklaas is overleden in 1987. Hans Wiegel heeft hem in 1972 ontmaskerd.Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
Opmerking
Opmerking