Oorspronkelijk geplaatst door Breur
Bekijk bericht
Aankondiging
Sluiten
No announcement yet.
Boe is dit?
Sluiten
This topic has been answered.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Loco Bekijk berichtMoeten we ons hier aan de Wilhelminabrug vasthouden?
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk berichtHet Waterpoortje ligt dichterbij en Aken is te ver.
Of zie ik 'm dan toch, links van de hoofdingang?Last edited by El Loco; 27 juli 2021, 11:39.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Loco Bekijk bericht
Dan vermoed ik dat we hier een stukje Koepelkerk zien, alhoewel ik die haakse balustrade nergens zie zitten...
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk berichtJouw vermoeden is juist. F 5 nodig gehad?
Nog eentje uit de oude doos (morgen worden nieuwe gemaakt). Boe is dit?
?
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Loco Bekijk berichtOmgeving Emmaplein is het niet, maar wel aan de goeie kant van de Maas. Deze straat is een stuk rustiger dan het Emmaplein. Je zou kunnen zeggen: op stand.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk berichtMaastricht bouwt en Krabbendam is steeds meer verrast. Boe is dit?
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Loco Bekijk berichtEn waar heeft Krabbendam zich door laten verrassen?
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Loco Bekijk bericht
Groene Loper? Geen idee wat dit object is. Iets van een riolering? En waar heeft Krabbendam zich door laten verrassen?
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Clio Bekijk berichtWeglopende spitsen bij Feyenoord?
Opmerking
Opmerking