Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Mestreechteneer, maar niet van geboorte

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten


  • Wie is de man links op de foto?
    Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

    Opmerking


    • Is de man links op de foto een 'captain of industry'?
      Of heeft hij een belangrijke bestuursfunctie?
      Werkt de man in Maastricht, Limburg, of de rest van Nederland?
      Woont de man nog in Maastricht, in Limburg, of in de rest van Nederland?
      Historie is niet alleen het weergeven van de as, maar ook het doorgeven van het vuur.
      Thomas More

      Opmerking


      • Oorspronkelijk geplaatst door SJEF Bekijk bericht
        Is de man links op de foto een 'captain of industry'?
        Of heeft hij een belangrijke bestuursfunctie?
        Werkt de man in Maastricht, Limburg, of de rest van Nederland?
        Woont de man nog in Maastricht, in Limburg, of in de rest van Nederland?
        Ja deze man werkt/woont nog in Maastricht, en heeft ook een paar bestuurlijke functies.
        Hij zit niet in het bedrijfsleven.
        Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

        Opmerking


        • De man links is prof.dr. Gauke Kootstra.

          Opmerking


          • Gauke Kootstra lijkt me eerder uit Friesland afkomstig te zijn, dan een geboortige Maastrichtenaar.
            Historie is niet alleen het weergeven van de as, maar ook het doorgeven van het vuur.
            Thomas More

            Opmerking


            • De man links is prof.dr. Gauke Kootstra
              En dat is helemaal goed
              Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

              Opmerking


              • Oorspronkelijk geplaatst door SJEF Bekijk bericht
                Gauke Kootstra lijkt me eerder uit Friesland afkomstig te zijn, dan een geboortige Maastrichtenaar.

                Sjef dit is de afdeling bekende Maastrichtenaren, niet geboren in Maastricht.
                De spoeling wordt na al die jaren te dun
                Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

                Opmerking


                • Oorspronkelijk geplaatst door parel Bekijk bericht
                  De man links is prof.dr. Gauke Kootstra
                  En dat is helemaal goed
                  Mag ik dan aan parel vragen in welk dorp of welke stad prof. dr. Gauke Kootstra is geboren?
                  Historie is niet alleen het weergeven van de as, maar ook het doorgeven van het vuur.
                  Thomas More

                  Opmerking


                  • Mr. Theo Hiddema

                    Een beetje in het slob geraakte topic, maar geheel cf. de afspraken die we hebben gemaakt op bestuursvergadering van gisteren moeten we proberen om niet voor ieder wissewasje een nieuwe topic te openen.
                    Vandaar dat ik onderstaand stukje van "mijn favoriete Maastrichtse strafpleiter die altijd wel grappig is" maar hier plaats.

                    Hiddema: Koop een pistool
                    Beek - De Maastrichtse advocaat mr. Theo Hiddema raadt mensen die een beetje leuk wonen aan een pistool te kopen om zich te wapenen tegen overvallers.

                    "Als u een beetje leuk woont, dan kunt u er op rekenen dat u binnenkort aan de beurt bent", zei Hiddema volgens maastricht.dichtbij.nl maandagavond in Beek waar hij sprak voor ondernemers uit de Westelijke Mijnstreek en Maastricht.
                    "Oost-Europese bendes stropen de regio af om woningen te overvallen. Die mensen zien een leuke vrijstaande woning en denken dat er een kluis aanwezig is. En ze gaan niet bepaald zachtzinnig te werk. Als u ook nog een leuke dochter heeft dan pas maar op. Mijn advies: koop een pistool!"
                    De statistieken lijken de advocaat gelijk te geven. De afgelopen tijd is het aantal gewelddadige woningovervallen fors gestegen.
                    (Bron: http://www.telegraaf.nl/binnenland/1...pistool__.html)

                    Geweldig.......

                    Wie heeft een leuke dochter en woont een beetje leuk?
                    Je kunt je hier melden.....
                    Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

                    Opmerking


                    • Ik doe ook mee!
                      Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!

                      Opmerking


                      • Oorspronkelijk geplaatst door elletje Bekijk bericht
                        Ik doe ook mee!
                        Dames..... een voorwaarde is wel dat de dochters nog thuis wonen en beschikbaar moeten zijn voor de Oost-Europese bendes
                        Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

                        Opmerking


                        • Helaas dus..........
                          Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!

                          Opmerking


                          • Oorspronkelijk geplaatst door SJEF † Bekijk bericht
                            Mag ik dan aan parel vragen in welk dorp of welke stad prof. dr. Gauke Kootstra is geboren?
                            Als Sjef dat nu aan míj had gevraagd! In Scheemda (Fr.), in 1938. En hij is al zo lang hier dat hij best als 'bekende Maastrichtenaar mèh neet vaan hei' mag gelden.

                            Opmerking


                            • Theo Hiddema bij Pauw&Witteman

                              Zojuist gezien dat Theo Hiddema vanavond bij Pauw & Witteman zit n.a.v. bovenstaande uitspaken
                              Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

                              Opmerking


                              • Wie zoek ik?

                                Lid van den Retraitantenbond te St. Pieter. Kassier van de Boerenleenbank te St. Pieter. Lid v.d. Heerencongregatie te Maastricht. Lid v.d. St. Vincentiusvereeniging te Maastricht. Voorzitter v.d. R.K. Kiesvereeniging "St. Servatius" te Maastricht. Hij staat uiterst links op de foto als volwassene.

                                Opmerking

                                Bezig...
                                X