Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Het stadspark "vroeger"

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • #16
    Berenkuil


    maastricht.lu


    vertelfestival.nl


    reintjens.zoomshare.com

    Opmerking


    • #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Wigo Bekijk bericht
      Of ik kijk niet goed, of ik zie niet meer goed, of ik moet mijn bril afzetten Maar ik kan echt geen Hertenpark ontdekken
      Nee, je hebt helemaal gelijk, net als Breur. Ik had gisteren kennelijk mijn dag niet: tal van oneffenheden.

      Ik herinner me nu dat ik na dit filmpje voor de eerste keer even binnenliep op www.maastricht.lu en daar een (gekleurde) prentbriefkaart zag van het Hertenkamp in de jaren vijftig (of daaromtrent). Er mankeert dus niets aan jullie gezichtsvermogen, maar het mijne begint te lijden onder mijn jaarlijkse pollenallergie ...

      Overigens ging het de maker van het filmpje eigenlijk om het paviljoen in het Stadspark, en dat is er wel heel aanstekelijk uitgekomen!

      Opmerking


      • #18
        Berenkuil


        inoudeansichten.nl

        Opmerking


        • #19
          Hertenkamp

          Hei de foto dee Ingrid bedoelde deenk iech ... dee maag daan noe toch ouch neet oontbreke

          Sjoen hé

          *'Nao eeder regesjoor, keump toch de zon weer door*

          Opmerking


          • #20
            Wat betreft de berenkuil: leuk dat hier wat foto's staan, maar denken jullie er wel aan dat we over dat onderwerp een direct draadje hebben en ook nog wat zijdelingse vermeldingen, onder meer hier? Het loont om even te zoeken waar je iets plaatst.

            Overigens komt dat motto van Anastasia mij bekend voor. Heb ik dat niet eerder gelezen, bij Parel, Breur, Pier of zo?

            Opmerking


            • #21
              Die van Pier staat er op z'n Nederlands, en voor zover ik weet is Anastasia al langer op MO dan Pier. Maar kan ik me vergissen?
              Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!

              Opmerking


              • #22
                Oorspronkelijk geplaatst door elletje Bekijk bericht
                voor zover ik weet is Anastasia al langer op MO dan Pier. Maar kan ik me vergissen?
                Ik sta paf! Inderdaad: Pier gebruikt Nederlands. Maar Anastasia plaatst volgens mij echt pas haar eerste berichten. (Ben je in de war met de niet meer meespelende Alexandra? Was ik ook, in eerste instantie).

                Overigens heb ik nergens moeite mee hoor. Ik dacht haar alleen een tip te geven.

                Opmerking


                • #23
                  Anastasia plaatst inderdaad pas haar eerste berichten, maar komt al sinds 22 januari 2007 op MO, Pier pas sinds 1 oktober 2009.
                  Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!

                  Opmerking


                  • #24
                    avatar/motto

                    Bin inderdaad al langer lid, en weit eigelek neet mie boe mien avatar vaandan kwaom .. mer dee is aongepas.

                    En mien motto .. dat höb iech al hiel lang op verjèllende saajts gebruuk, meh good, g'r kint mèt miech alle kante op, ouch de gooje, dus mien motto is ouch aongepas ... noe mèh hope tot dee neet ouch al in gebruuk is .. (aanders huur iech 't wel)

                    Wat betröf de fotoos die iech geplaots höb, dat waore n'rs 2 die gemis woorte in 't fèllemke.

                    Kompliminte .. Anastasia
                    *'Nao eeder regesjoor, keump toch de zon weer door*

                    Opmerking


                    • #25
                      Deze is ook geweldig!
                      Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!

                      Opmerking


                      • #26
                        Geweldig, zowel het een als het ander, én de foto's. En wat ben je daar snel mee. :( Chapeau, Anastasia!

                        Opmerking


                        • #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door Anastasia Bekijk bericht
                          En mien motto .. dat höb iech al hiel lang op verjèllende saajts gebruuk, meh good, g'r kint mèt miech alle kante op, ouch de gooje, dus mien motto is ouch aongepas ... noe mèh hope tot dee neet ouch al in gebruuk is .. (aanders huur iech 't wel)
                          Haha, Anastasia, wat biste toch fleksiebel

                          Opmerking


                          • #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door Anastasia Bekijk bericht
                            Bin inderdaad al langer lid, en weit eigelek neet mie boe mien avatar vaandan kwaom .. mer dee is aongepas.

                            En mien motto .. dat höb iech al hiel lang op verjèllende saajts gebruuk, meh good, g'r kint mèt miech alle kante op, ouch de gooje, dus mien motto is ouch aongepas ... noe mèh hope tot dee neet ouch al in gebruuk is .. (aanders huur iech 't wel)

                            Wat betröf de fotoos die iech geplaots höb, dat waore n'rs 2 die gemis woorte in 't fèllemke.

                            Kompliminte .. Anastasia
                            Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

                            Opmerking


                            • #29
                              Zeg Parel, heb je wat geplaatst, of moeten we het doen met dat citaat?

                              Opmerking


                              • #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Clio Bekijk bericht
                                Zeg Parel, heb je wat geplaatst, of moeten we het doen met dat citaat?
                                Nee Clio, ik had er een chapeau "duim" geplaatst maar valt steeds weg
                                Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

                                Opmerking

                                Bezig...
                                X