Aankondiging
Sluiten
No announcement yet.
Het stadspark "vroeger"
Sluiten
X
-
Nee, dit filmpje heb ik niet gemaakt! Er staat ook bij op You Yube "Geüpload door brour00" op 10 mrt 2012. Ik zou wat anders omgaan met de vermelde bronnen. Dit werd mij toegestuurd door André Bons.Oorspronkelijk geplaatst door Ingrid M.H. Evers Bekijk berichtLeuke collage, Breur. Waar haal jij toch altijd de tijd vandaan om dit soort filmpjes te maken? Chapeau!
Opmerking
-
Iech had h'm per email gekrege ... en vin h'm manjefiek .. Mestreech heet toch 'n sjoen histórie
Veural dat danse in 't park, had dao al dekser euver geheurd meh noe höb iech gezeen wie sjiek (en drök) 't dao waor .... wow tot iech toen al geleef had
Sjappoo veur de maker vaan 't féllemke
*'Nao eeder regesjoor, keump toch de zon weer door*
Opmerking
-
Of ik kijk niet goed, of ik zie niet meer goed, of ik moet mijn bril afzettenOorspronkelijk geplaatst door Ingrid M.H. Evers Bekijk berichtHet Hertenpark zit erin, maar inderdaad: de berenkuil niet.
Maar ik kan echt geen Hertenpark ontdekken
Mestreechter Geis mage beleve
en dat door te kinne geve.
God, wat is dat sjiek ! © Wigo
Opmerking
-
Geere gedoon ... Höb miene avatar noe gans persoenlek gemaak// Jehzeker ... blei totste dat nog wèts ... neefkeOorspronkelijk geplaatst door Wigo Bekijk berichtWat miech betröf: Merci
Neet tot 't miech stoorde, want noe bedeenk iech miech: 'Bis diech neet mien nissjeke ?'
..
Enne ... iech zeen ouch gei hertepark, tenzij me ziech umdreit aon de eendevijver .. meh jeh. daan toch allein in gedachte
*'Nao eeder regesjoor, keump toch de zon weer door*
Opmerking
-
Het Stadspark te Maastricht vroeger en nu
Een kleine selectie uit mijn eigen collectie:
Last edited by Verwijderde gebruiker; 18 december 2014, 12:36.
Opmerking
? Lekker verwarrend.
Opmerking