Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Mien sjèlderije euver Mestreech

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • #61
    Hallo, Briex welkom op dit forum. Toevallig weet ik heel veel over de familie Lambriex. Ik heb 10-jaar bij een familielid gewoond. En de door jou geschilderde plekjes ken ik natuurlijk allemaal. Ik mis nog villa Wyckerveld!

    Opmerking


    • #62
      Oorspronkelijk geplaatst door Annefine Bekijk bericht
      Alvast een voorschot op de : Eindejaarsquiz 2012 van MestreechOnline.

      Onderwerp 1:

      Een schilderij met huizen tegen een roze wolkenlucht.

      A. Wat is de naam van dit schilderij ?
      B. Wie heeft dit schilderij gemaakt ?
      C. Waar en wanneer is hij geboren ?
      D. Welk werk is vooral van hem bekend ?
      E. Waar bevindt zich o.a. ook werk van hem ?
      Waar heb ik deze vragen vaker gezien ?
      Ze komen mij zo bekend voor !
      Mestreechter Geis mage beleve
      en dat door te kinne geve.
      God, wat is dat sjiek ! © Wigo

      Opmerking


      • #63
        Oorspronkelijk geplaatst door elletje Bekijk bericht
        't Zou Flor Aarts kunnen zijn....
        Had iech 't toch neet good geleze.

        Verrèk, dee trök wél op Aarts. Iech höb die fotoo toen gemaak mèt 'ne teelelens: 't waor deen herfsdaag erg drök in Mestreech. Hei höb geer ein vaan die orjinele fotoos:

        Opmerking


        • #64
          Geen Flip, geen Flor. Dit is een verdwaalde 'bekende Mestreechteneer'.

          Opmerking


          • #65
            Dees landsjap höb iech op Google Street View gevonde. Zuut geer dee skoetereer gaon? Zègk het mèr boe dit is en misjiens boe dee persoen is...

            Opmerking


            • #66
              Is Maurice Lambriex vaan 't reuzegilde vaan Gieg daan dus ouch femilie vaan diech.
              Kompleminte, Pieke

              Opmerking


              • #67
                Oorspronkelijk geplaatst door Pieke Potloed Bekijk bericht
                Is Maurice Lambriex vaan 't reuzegilde vaan Gieg daan dus ouch femilie vaan diech.
                D'r weurt gezag dat ederein dee siech Lambriex sjriefs femilie vaanelkaar mot zien. Maurice kin iech persoenlik neet, iech weet ouch neet vaan wèlke tak heer is. D'n aajds bekinde Lambriex sjtamt oet circa 1660, heer heitte Nicolaus Lambrichts (overleden te Sussen (Belsj) 16.02.1729). Veur de Napoleontische tied veranderde femilienaome nog wel ins: Lambriex (Lambrichts, Lambrechts, Lambrechtx, Lambrickx, Lambrigts, Lambrechtx). De femilie is vaanoet Sussen-Zichen, Neerkanne, Aajd-Vroenhoven oeteindelik aon 't ind vaan de 16de ieuw nao Mestreech gekoame. Mien opa (Maastricht 10-10-1900 (Strouvenlaan) - Tilburg 13-07-1980) verhuijsde nao Tilbörg vlak veur d'n oorlog. Heer waor arsjitek veur 't Bisdom Tilbörg-Waolwiek. Mien pa (lieraar) trouwde met 'ne Mestreechse en zie höbbe hun gans getrouwde leve in Beek gewoend. Iechzelf bèn mèt 'ne Tilburgse getrouwd.

                Opmerking


                • #68
                  Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk bericht
                  Hallo, Briex welkom op dit forum. Toevallig weet ik heel veel over de familie Lambriex. Ik heb 10-jaar bij een familielid gewoond. En de door jou geschilderde plekjes ken ik natuurlijk allemaal. Ik mis nog villa Wyckerveld!
                  Intrèssant Breur, bij wee höb geer gewoend? Wat waor het adres? Mesjiens kin iech dee.

                  Villa Wyckeveld aon de Meerssenerweeg:

                  Opmerking


                  • #69
                    Dee zong euver e Pipo oet Gäöl en heer heet ouch 'ne leuke kollum veur de Veldeke Krink Mestreech gesjreve. Iech zeen häöm hei in Tilbörg nog wel ins veurbei koame op L1 en vreuger ouch op TVL. Ziggo heet TVL hei vaan 't sjerm gepluk en is neet mie te zeen...jaomer hè.

                    Opmerking


                    • #70
                      Oorspronkelijk geplaatst door Briex Bekijk bericht
                      Intrèssant Breur, bij wee höb geer gewoend? Wat waor het adres? Mesjiens kin iech dee.

                      Villa Wyckeveld aon de Meerssenerweeg:
                      Breste Briex, bedankt voor het "verzoeknummer".

                      Ik heb 10 jaar gewoond in de Minckelersstraat 10 bij mevrouw Annie Lambriex-Henkes (+).

                      In de bijlage vind je de relatie met jouw voorouders. Peter Lambriex ken ik natuurlijk ook.
                      Bestanden bijvoegen

                      Opmerking


                      • #71
                        Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk bericht
                        Breste Briex, bedankt voor het "verzoeknummer".

                        Ik heb 10 jaar gewoond in de Minckelersstraat 10 bij mevrouw Annie Lambriex-Henkes (+).

                        In de bijlage vind je de relatie met jouw voorouders. Peter Lambriex ken ik natuurlijk ook.
                        Dank! Ook voor die bijlage: die staat ook vermeld in het stamboomboek wat ik hier voor mijn neus heb. Annie Lambriex-Henkes ken ik niet direct ik zal eens aan mijn tante vragen. Peter is een bekende Maastrichtenaar en is een ver familielid.

                        Opmerking


                        • #72
                          Eve gaw e sjèlderij gemaak tiedens miene poos. Fotooke gevònde mèt Google Street View en in 30 minute gesjèlderd op 't formaot 70 x 100 cm. Raoj mèr ins boe dit is in Mestreech:

                          Opmerking


                          • #73
                            Ik had ook pauze:

                            Opmerking


                            • #74
                              Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk bericht
                              Ik had ook pauze:
                              Prachtig Breur, wat e sjoen resultaat! Laot nog ins gèt mie vaan dien kunste zien in de touwkoms.

                              Opmerking


                              • #75
                                Neet sleg, Breur.

                                Opmerking

                                Bezig...
                                X