Indien dit uw eerste bezoek is, vergeet dan niet de FAQ te lezen door op de bovenstaande verwijzing te klikken. U dient zich te registreren voordat u kunt gaan posten. Klik op de registreer verwijzing hierboven om te vervolgen. Om te beginnen met het tonen van de berichten selecteert u het forumdeel welke u wil gaan bezoeken middels gebruikmaking van de onderstaande selectie.
Ter info:
Mocht er zich onverhoopt een probleem en/of fout voordoen tijdens uw aanmelding, meldt deze dan aub. aan ons (door op de onderstaande gekleurde tekst te klikken).
Wij zullen u dan via email contacteren en zorg dragen voor uw aanmelding zodat u gebruik kunt maken van het forum! Registreren lukt niet, ik kan mij niet aanmelden!
Zeg nu zelf Breurspad dat klinkt van geen kant. Maar in een mooie wijk Reu de Rieu......................
Waarom krijgen enkel doden een straatnaam, levend is veel leuker
Er is toch al een complete woonwijk naar jou genoemd?
Sint-Breur Beneden, en Sint-Breur Boven, Breurdal en Breurpark.
Nee, een standbeeld is echt teveel.
In dit lichtvoetige onderwerp kan het wel. Haas je zit ermee opgescheept: de Hazendans.
Overigens heeft mijn familie al een naam gescoord in Maastricht. Wel postuum.
Goed om te horen, Breur, dat jij geen bezwaar hebt. Kunnen we meteen beginnen.
O ja, alle respect voor Beppie Kraft, maar ik denk toch niet dat zij in de schaduw van Rieu kan staan. Boven de lijn Mook kende maar weinigen Beppie Kraft.
Hopelijk heeft Rieu een opvolger voor zijn orkestleiding klaar staan. Als midden zestiger (Rieu) doe je het goed als je nog vijf of tien jaar door kunt gaan.
Het zou toch eeuwige zonde zijn als zijn orkest ophoudt met haar bestaan. In ieder geval doet het mij als Maastrichtenaar zeer als dat het geval zou zijn.
MZ&PC, MAVOC, eens vermaard, zijn al lang in het walhalla der sportverenigingen. De prestaties van Kimbria (tennis, atletiek en voetbal) behoren toe aan lang vervlogen tijden. Waarschijnlijk hebben onze kinderen er nog nooit van gehoord. Jammer en een beetje triest.
Ook mijn clubje M.V.V. bevindt zich helaas in de krochten van het betaalde voetbal. En als dan ook nog Rieu ter ziele gaat (zijn orkest) blijft niet meer veel over in Mestreech op sportief- en cultureel gebied. Zou dat niet treurig zijn?
Tja, de Cascadeurs vaan Mestreech worden er ook niet jonger op ... Maar de jeugd heeft de toekomst. Muziek en sport zullen altijd wel blijven. In welke vorm: ik laat mij verrassen (uitgezonderd de onvermijdelijke rollatorsprintwedstrijden). . Topsport is een kwestie van geld en connecties. En dat geldt ook voor een gedeelte van onze muzikale talenten.
Beste mensen,
ik hoop dat ik hier op de juiste plek ben, ik ben 21 juli 2017 naar het concert geweest, geweldige plaatsen, rij 5 middenvoor, alleen de afloop was niet leuk, ik had mijn camera in mijn hand met lus om mijn pols toen ik met vriendin naar ons hotel liepen en mijn toestel bruut van mijn hand getrokken werd... het toestel kan vervangen worden, herinneringen gen zijn er, maar mijn mooie filmpjes en foto's zijn weg, is er iemand die ze van die avond heeft en met mij wil delen ?
Opmerking