Aankondiging
Sluiten
No announcement yet.
Limburgse topvrouwen
Sluiten
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Antonius Bekijk bericht...en eigenlijk is het een bonbon wedstrijd...
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk berichtOvermorgen, 22 september 2022, wordt bekend gemaakt wie de Limburgse topvrouw 2022 wordt.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ingrid M.H.Evers Bekijk berichtZou je denken?
Ik ken heel veel vrouwelijke college die keihard aan de basis en in de top functioneren maar die doen dat niet om in de Forbes lijsten terecht te komen.
Die hebben gewoon lol in hun werk, reilen en zeilen en houden er geen trofee kast paraat voor "the Beauty Contest".
Vraag mij altijd af wie er in de commissie zit en hoe ze er in terecht gekomen zijn. En waarom anderen niet in die commissie zitten.
Nog subjectiever zijn natuurlijk die minimale randvoorwaarden waarop de selectie gebaseerd is.
Iets te oud voor re-educatie
iets te jong voor afdanking
m.a.w. een stoer Mestreechter joonk
Opmerking
-
En de winnaar is...
Chahinda Ghossein-Doha uit Riemst!
Ik moet zeggen, als ik haar levensverhaal lees in De Limburgerhttps://www.limburger.nl/cnt/dmf20220909_95471564
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Loco Bekijk berichtEn de winnaar is...
Chahinda Ghossein-Doha uit Riemst!
Ik moet zeggen, als ik haar levensverhaal lees in De Limburger, een zeer bijzondere vrouw. (..)
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Loco Bekijk berichtEn de winnaar is... Chahinda Ghossein-Doha uit Riemst! Wow!
Opmerking
Opmerking