Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Woonwagenkamp Vinkenslag ~ Bedrijventerrein Karosseer

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • #76
    [video] 'Zestig man voor een paar barkrukken'

    De bewoners van Vinkenslag stonden dinsdagmiddag verbijsterd te kijken naar het peloton ME’ers dat een blokkade op hun kamp had opgeworpen. Een rij van dertig agenten vormde een lijn tussen de bewoners en de kantine. ,,Belachelijk dat ze met zoveel man komen om een paar barkrukken weg te halen”, zegt een van de omstanders. Hij wil anoniem blijven, net als alle andere bewoners die Maastricht Dichtbij sprak. ,,Het is toch niet te geloven dat ze weer met zoveel man hier zijn? En waarom? Omdat de kantine geen vergunning heeft.”

    Lees verder
    Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

    Opmerking


    • #77
      http://www.youtube.com/watch?feature...&v=brm4lweO8Lw

      Gepubliceerd op 29 jan 2013
      MAASTRICHT -- Burgemeester Onno Hoes laat wijkcentrum Karosseer, de voormalige kantine van FC Vinkenslag, sluiten. Reden voor de sluiting is het ontbreken van de benodigde horecavergunning. De gemeente Maastricht, politie en Mobiele Eenheid zijn momenteel bezig om de sluiting van het wijkcentrum te realiseren. Foto's en video volgen!!

      De gemeente zegt de bewoners de tijd te hebben gegeven om de papieren voor de vergunning alsnog in orde te maken.

      Opmerking


      • #78
        Sluiting Wijkcentrum Karosseer

        Als de berichtgeving juist is, dan is de sluiting te recht. Gelijke monniken, gelijke kappen. De vraag is of de inzet van de ME gerechtvaardigd is. Heeft men last van stigmatisering als woonwagenbewoner?

        Opmerking

        Bezig...
        X