Indien dit uw eerste bezoek is, vergeet dan niet de FAQ te lezen door op de bovenstaande verwijzing te klikken. U dient zich te registreren voordat u kunt gaan posten. Klik op de registreer verwijzing hierboven om te vervolgen. Om te beginnen met het tonen van de berichten selecteert u het forumdeel welke u wil gaan bezoeken middels gebruikmaking van de onderstaande selectie.
Ter info:
Mocht er zich onverhoopt een probleem en/of fout voordoen tijdens uw aanmelding, meldt deze dan aub. aan ons (door op de onderstaande gekleurde tekst te klikken).
Wij zullen u dan via email contacteren en zorg dragen voor uw aanmelding zodat u gebruik kunt maken van het forum! Registreren lukt niet, ik kan mij niet aanmelden!
Mijn bank heeft mij verzocht de valse mails door te sturen naar valse-email@nl.abnamro.com
dan gaan ze toch proberen de makers te achterhalen ende blokkeren.
Dit heb ik tot nu toe drie keer gedaan! Ik krijg steeds weer nieuwe. De taalfouten zijn duidelijk veroorzaakt door een automatische vertaling. Hihi.
Bedankt voor de tip, ik ga die mails ook es doorsturen.
Ik laat het al maar zitten; ----- The following addresses had permanent fatal errors -----
Being unstable & bitchy is all part of my mystique.
Ik heb het mailadres telefonisch door gekregen van de preferred banker van de bank, dus dat is niet nep. Misschien heb ik ergens een tikfoutje gemaakt dat kan.
Ik heb het mailadres telefonisch door gekregen van de preferred banker van de bank, dus dat is niet nep. Misschien heb ik ergens een tikfoutje gemaakt dat kan.
Er moet wereldwijd een systeem komen, waarmee dit soort mails niet eens meer de kans krijgen om binnen te dringen in de systemen. Maar dat is ijdele hoop.
Ik heb ze een tijdje naar mijn eigen bank gestuurd, maar wel naar een adresdat ik van henzelf gekregen heb. Maar ook dat is ijdele hoop.
Komt er een wereldwijd systeem waarmee virussen en andere malware wordt geblokkeerd, dan draaien evenwel de makers van Norton Internet Security, en hoe heten de virusscanners allemaal, zichzelf de nek om.
Maar dan redeneer ik: dan zoeken ze toch naar andere produkten die ze kunnen verkopen?
We zijn niet in staat momenteel uw account te activeren,we hebben namelijk onze online diensten aangepast, sorry voor het ongemak, maar voordat u verder kunt gaan moet u nu eerst uw "Mijn ING online bank rekening" opnieuw activeren om weer gebruik te kunnen maken van onze online dienst mijn ING.
Als u Uw rekening niet opnieuw activeert kan uw rekening tijdelijk geblokkerd worden op initiatief van ING. Uw rekeningen blijven wel zichtbaar maar u kan geen uitgaande betalingen verrichten, maar u rekening wordt beperkt in de mogelijkheid om transacties te verzenden en periodieke betalingen in te trekken. Om deze beperkingen te voorkomen, wordt u verzocht om in te loggen met uw gebruikersnaam en uw wachtwoord, dan kan u onze verificatieproces voltooien. U wordt verzocht uw geboortedatum en telefoonnummer ook bevestigen als extra beveilings verificatie.
klik op deze onderstaande link om u beveiligings update te voltooien.
Website: http:/ /etiknorte.com/lista/main.php
P.S. Uw verificatie zal worden verzonden via een beveiligde e-mail zodra u inlogt, het e-mailadres waarin u deze deze beveilings waarschuwing heeft gekregen kan u dus niet gebruiken om deze mail te beantwoorden. Als u wilt kunt u contact opnemen met ING klantenservice afdeling online bankieren mocht u nog vragen of opmerkingen hebben.
Opmerking