Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Zicht op Maastricht

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • #16
    Wat een geweldig verhaal, Olijfje, complimenten aan je moeder. Het geeft een mooi beeld van Maastricht vlak voor en na de oorlog.

    En nu weten we meteen dat er Fries bloed door je aderen stroomt. Blijf je 's nachts op voor het schaatsen?

    Opmerking


    • #17
      Prachtig verhaal! Mijn hartelijke groeten aan moeder!

      Opmerking


      • #18
        Chapeau, mevrouw Jeannette Sijtema.
        Op zo'n hoge leeftijd nog een goed geheugen hebben, en daarbij ook uw verhaal doen aan een voor u 'vreemde persoon' is niet voor iedereen weggelegd.
        U kunt niet alleen beeldend vertellen, maar geeft ook heel goed de sociale verhoudingen in het Maastricht uit bepaalde periodes weer, ondanks dat u een erg druk leven gehad moet hebben met zoveel personeel in dienst en drie verschillende panden.
        Ik durf het bijna niet te vragen, maar doe het toch; via de dochter.
        Komt er nog een vervolg op het interview?
        Want ik vermoed dat u best nog meer kunt vertellen.
        Historie is niet alleen het weergeven van de as, maar ook het doorgeven van het vuur.
        Thomas More

        Opmerking


        • #19
          BV Limburg en Zicht op Maastricht.

          Afgelopen week werd ik geinterviewd door mensen van de BV Limburg in het kader van een nog te realiseren projekt in de Hoofdwacht op het Vrijthof.

          Bij dit groepje mensen was ook een medewerker van Zicht op Maastricht aanwezig. Op mijn vraag hoe de organisatie er nu uitzag, m.a.w. hoe de positie was van Zicht op Maastricht kon niemand een helder antwoord geven. Zelf ben ik een (niet genoemde) moderator bij ZoM. De communicatie intern is niet om over naar huis te schrijven. Personele mutaties volgen elkaar op volgens een voor mij niet duidelijk scenario.

          Weet iemand iets meer over deze recente ontwikkelingen?

          Opmerking

          Bezig...
          X