Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

oud V&D gebouw

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk geplaatst door sandra Bekijk bericht
    bedankt,
    er zullen niet veel kerken in aanmerking komen omdat onze hal 1000 m2 moet zijn, maar het is een proberen waard.
    Vergis je niet; sommige kerken zijn enorm. Wat dacht je van Mariaberg? Zie ook hier. Of is dat weer te groot voor jouw plannen? Ik las ook laatst dat er nog een kerk in West dicht zou gaan, maar weet niet meer welke. Pottenberg? Die is iets minder groot, dacht ik.

    Opmerking


    • #17
      Ben toch wel benieuwd naar de plannen die 1000m2 vergen? Kun je ons svp eens iets meer in detail vertellen Sandra?, wellicht dat dat helpt concreter te adviseren?

      Opmerking


      • #18
        Oorspronkelijk geplaatst door olijfje
        Ik stelde dit voor omdat de voormalige kerk van Bosscherveld blijkbaar ook in een sportschool is veranderd, trouwens de boekhandel, het archief en het hotel waren vroeger ook kerken !

        Succes
        Volgens mij is Olijfje even de naam kwijt van "de kerk van Bosscherveld" ..... de Sint Hubertuskerk uit 1924 naar een ontwerp van de architecten J. Kayser en Van Gorp
        Maar we dwalen af.

        Even back to topic.
        Sandra,
        1000 m2 kun je op veel manieren berekenen. Wat zijn de minimum
        lengte x breedte maten?

        Bij de ENCI komen volgens mij ook binnenkort wel wat loodsen vrij, toch?
        Of wat dacht je van cinema Lumiere aan de Bogaardenstraat als die toch verhuizen naar de Timmerfabriek?
        Is het geen plaats in het Landbouwbelang?

        O ja.... hoe zit het met de provisie voor al die tips voor Mestreech-Online ?
        Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

        Opmerking


        • #19
          hallo pier,

          de optimale afmeting zou zijn : 30m bij 50m = 1500m2
          maar 1000m2 in ongeveer dezelfde verhouding is ook goed.
          als er dan buiten ook nog een terrein bijhoord met ongeveer dezelfde afmeting zou het al echt perfect gaan worden.

          de provisie: jullie zijn van harte welkom bij de opening daarbij krijgen jullie nog een gratis fietstoer door Mestreech.

          nee, even alle gekken op een stokje, bedankt allemaal voor jullie tips.
          wij willen onze droom laten uitkomen en daarbij ook ons steentje bijdragen aan onze stad.

          groetjes
          sandra

          Opmerking


          • #20
            hello equinox,

            wij willen graag competitie paintball introduceren in maastricht. dit is niet te vergelijken met fun valley of maaseik. wij willen echte wedstrijden tegen andere steden laten plaatsvinden. dit is ongeveer zoiets als een voetbalvereniging, het is ook absoluut niet een aggressieve sport. het gaat echt om het spel met veel plezier wat erbij hoort. er bestaan over de hele wereld al wedstrijden hiervoor, zelfs al bovenin holland, alleen wij hier in het zuiden laten ons nog niet zien hierbij. wij denken hiermee ook de interesse van de hangjeugd mee te kunnen krijgen, want niet iedereen speelt voetbal of tennis. het is dan ook een heel ander kostenplaatje als bij fun valley.
            mochten er hier nog vragen over zijn, beantwoord ik die graag.

            groetjes
            sandra

            Opmerking


            • #21
              Als de Cinema Lumière omgetoverd wordt tot fitnessruimte heb je aan mij al 'n klant! Kan ik zelfs de fiets laten staan, want ik ga niet overdrijven op sportgebied.....
              Being unstable & bitchy is all part of my mystique.

              Opmerking


              • #22
                [ame]http://www.youtube.com/watch?v=TTaJo4I94tk[/ame]

                hier kunnen jullie een filmpje zien, hoever deze sport al bekend is (behalve hier in het zuiden van het land). het zal veel bezoekers naar maastricht brengen en dus ook wel iets bijdragen aan de economie van maastricht.
                Last edited by Rubke; 2 februari 2012, 15:07.

                Opmerking


                • #23
                  Sandra welkom op dit forum. Oei, dat is niet mijn manier van sporten.

                  Opmerking


                  • #24
                    Paintball? Ok, dat ga ik dan niet elke week doen. Maar zover ik weet is er niets in Maastricht wat daar op lijkt. Succes!

                    Kan dat overigens niiet gespeeld worden op het braakliggend terrein van het gesloopt nutsgebouw? Ben ik ook meteen van de duiven af.
                    Being unstable & bitchy is all part of my mystique.

                    Opmerking


                    • #25
                      Hallo breur,

                      bedankt.

                      de jeugd ziet deze sport via youtube maar hebben hier geen mogelijkheid om deze sport uit te voeren. hier zijn voetbal en tennis wel een mogelijkheid, een zeer grote zelfs want bijna iedere wijk in maastricht heeft wel deze sportmogelijkheid. wij willen hun deze kans geven om deze nieuwe sport uit te oefenen, hier gaat ook alles met spelregels en zelfs scheidsrechters, maar het is eens iets anders.

                      Opmerking


                      • #26
                        hi lucy,

                        zou tof zijn, wij willen namelijk ook een vrouwelijk team opzetten. je bent van harte welkom, maar eerst moeten we nog een locatie vinden.
                        we hebben wel al een webshop (www.paintfighters.com) maar nog geen veld of hal met eventueel een winkel.

                        het nutsterrein is niet een optie, je mag geen paintball veld of hal hebben in een bewoond gebied, want dan zou er misschien overlast kunnen ontstaan denken wij.

                        Opmerking


                        • #27
                          ls het indoor is zou het geen probleem moeten zijn. Ik heb nota bene een studentenvereniging in mijn straat liggen. Dus de gemeente moet niet zeiken!
                          Being unstable & bitchy is all part of my mystique.

                          Opmerking


                          • #28
                            ja het liefste wel indoor, dan hebben wij geen problemen met het weer. maar die gemeente moet helaas wel de goedkeuring geven. ze waren niet onvriendelijk of zo, wij hadden het idee dat ze het wel een leuk plan vonden. maarja wij moeten de locaties aanreiken en dan beslissen zij. er staat zoveel leeg in onze stad, maar schijnbaar brengt het meer op zo. en natuurlijk moet het ook in het bestemmingsplan passen.

                            Opmerking


                            • #29
                              Wat gebeurt eigenlijk met de Dousberg als daar het zwembad uit is?

                              Opmerking


                              • #30
                                hallo burgemeester,

                                gaat het zwembad hieruit dan?
                                dan zal pelikaan het wel weer overnemen, of misschien de golfbaan.

                                Opmerking

                                Bezig...
                                X