Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

oud V&D gebouw

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • oud V&D gebouw

    hallo mensen,

    ik ben op dit forum terecht gekomen omdat ik aan het zoeken ben naar een oud gebouw in Maastricht waar ik een sportaccommodatie van kan maken. Voor mij was het oud V&D gebouw interessant, maar kan hierover niets vinden via google. Weet misschien iemand iets over dit gebouw, of het te huur is of zo? De garage's aan de achterzijde zijn verhuurd, dit weet ik wel. Ik vind het zo jammer dat zo een mooie locatie zo slecht eraan toe is. Dat de gemeente of wie hierover beslist het niet veranderd is voor mij dan ook een raadsel, want nu is het echt geen gezicht voor Maastricht. We willen onze stad aantrekkelijk en mooi maken maar als je dan dit gebouw ziet is dat precies het tegenovergestelde hiervan.

    groetjes
    sandra

  • #2
    Welk oud V & D gebouw?

    Opmerking


    • #3
      Hallo,

      Gelegen aan de cabergerweg, beetje opknappen en alles komt goed

      Opmerking


      • #4
        Zegt mij niks. Van de andere kant: ik woon pas 6 jaar in Maastricht.

        Opmerking


        • #5
          ken je het bedrijvenpark het rondeel, tegenover q8?

          Opmerking


          • #6
            Ja, dat ken ik.

            Opmerking


            • #7
              vendex gebouw

              Ik denk dat het gaat over het vendex gebouw achter/naast de radium/vredestein. Ik weet dat er laatst veel 'party's ' gegeven zijn, maar wie eigenaar is of dat dit hoort bij de plannen van het industrieterrein Bosscherveld weet ik niet.
              MestreechterSteerke gief um Mestreech.

              Opmerking


              • #8
                als je van q8 naar de verkeerslichten rijdt, ligt het tussen deze twee aan de linkerzijde.

                Opmerking


                • #9
                  Hi Sandra,
                  Leuk idee, maar voordat je hier veel energie in gaat steken: check eerst even of het Vendexpand niet gesloopt gaat worden i.v.m. de verlegging van het Noorderbrugtracee en de aanleg van de Bosscherlaan. Zie daarvoor dit draadje.
                  (en welkom trouwens!)

                  Opmerking


                  • #10
                    Hi Sandra,

                    Welkom op dit forum, maar ik vrees dat je een andere locatie moet gaan zoeken.
                    Dat gebouw zal, en El Loco wees je daar al op, op termijn gesloopt worden.
                    Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

                    Opmerking


                    • #11
                      hallo mensen,

                      bedankt voor jullie reacties. inmiddels weten we al dat dit gebouw eigendom is van Ipal is en zullen morgen alles precies navragen bij de gemeente. het zou jammer zijn als het nu gesloopt zou worden, zo extreem veel jaren staat het al leeg en ziet het er verschrikkelijk uit.
                      weten jullie misschien een andere locatie waar ik nog kan gaan kijken?
                      de hal moet ongeveer 1000 m2 zijn plus eventueel nog een kleine ruimte erbij. de hallen die op dit moment aangeboden worden via de makelaars is niet te betalen, ze vragen zich een huurprijs van 25000 tot 100000 euro per jaar (kaal), voor een startende ondernemer is dit ja niet te betalen.

                      groetjes
                      sandra

                      Opmerking


                      • #12
                        hallo olijfje,

                        ik heb gezien jij hebt al heel wat berichtjes hier geschreven, dus misschien dat jij mij kunt helpen.
                        ik denk niet dat ik de goedkeuring krijg om een kerk te veranderen in een sportaccomodatie. de gemeente gaf mij aan dat ik met diverse locaties moet aankomen en zij dan gaan kijken of dit dan in het bestemmingsplan past, maar hij kon mij niet aangeven welke zouden passen.

                        Opmerking


                        • #13
                          ok, dat wist ik niet. bedaank

                          Opmerking


                          • #14
                            Hallo Sandra en welkom op het forum!
                            Misschien is het na te gaan wélke kerken binnenkort leegkomen. Na te vragen bij het bisdom Roermond!
                            Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!

                            Opmerking


                            • #15
                              bedankt,
                              er zullen niet veel kerken in aanmerking komen omdat onze hal 1000 m2 moet zijn, maar het is een proberen waard.

                              Opmerking

                              Bezig...
                              X