Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Eerste buurttreffen bewonersgroep Wijckerpoort-midden

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Eerste buurttreffen bewonersgroep Wijckerpoort-midden

    17 september 2011: eerste buurttreffen bewonersgroep Wijckerpoort-midden.

    Last edited by Breur; 21 december 2014, 14:44.

  • #2
    Meer over Twajn Wijenberg en de bewonersgroep Wijckerpoort midden (Bron: De Ster van vrijdag 16 september 2011):

    Opmerking


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door klaas
      Helaas dit soort mensen is een uitstervend ras.

      (je zult ze steeds meer met een zaklampje moeten zoeken )
      Jawel klaas, ze zijn er nog wel, alleen niet meer altijd bereid de hete kolen voor anderen uit het vuur te halen. Vaak komt dat door negatieve ervaringen opgedaan in het verleden met overheden, regelgeving en - wat ik triester vind - negatieve ervaringen opgedaan met buurt en medebewoners.
      Velen kankeren vanuit de luie stoel of vanachter een soort Siegfriedlinie. Als het op daden, je nek uitsteken en inzet aankomt, laten zij het afweten of schieten je af. Toch wandel ik nog altijd meestal fluitend door het leven

      Opmerking


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk bericht
        Velen kankeren vanuit de luie stoel of vanachter een soort Siegfriedlinie. Als het op daden, je nek uitsteken en inzet aankomt, laten zij het afweten of schieten je af.
        Dat afschieten komt mij bekend voor...

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk bericht
          Jawel klaas, ze zijn er nog wel, alleen niet meer altijd bereid de hete kolen voor anderen uit het vuur te halen. Vaak komt dat door negatieve ervaringen opgedaan in het verleden met overheden, regelgeving en - wat ik triester vind - negatieve ervaringen opgedaan met buurt en medebewoners.
          Velen kankeren vanuit de luie stoel of vanachter een soort Siegfriedlinie. Als het op daden, je nek uitsteken en inzet aankomt, laten zij het afweten of schieten je af. Toch wandel ik nog altijd meestal fluitend door het leven
          Breur volkomen met je eens.
          Maar ook door dreigmails en door andere schrijvens houden mensen er mee op .
          Blijf fluiten Breur

          Opmerking

          Bezig...
          X