17 september 2011: eerste buurttreffen bewonersgroep Wijckerpoort-midden.
Aankondiging
Sluiten
No announcement yet.
Eerste buurttreffen bewonersgroep Wijckerpoort-midden
Sluiten
X
-
Eerste buurttreffen bewonersgroep Wijckerpoort-midden
Last edited by Verwijderde gebruiker; 21 december 2014, 14:44.Tags: Geen
-
Oorspronkelijk geplaatst door klaasHelaas dit soort mensen is een uitstervend ras.
(je zult ze steeds meer met een zaklampje moeten zoeken )
Velen kankeren vanuit de luie stoel of vanachter een soort Siegfriedlinie. Als het op daden, je nek uitsteken en inzet aankomt, laten zij het afweten of schieten je af. Toch wandel ik nog altijd meestal fluitend door het leven
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk berichtVelen kankeren vanuit de luie stoel of vanachter een soort Siegfriedlinie. Als het op daden, je nek uitsteken en inzet aankomt, laten zij het afweten of schieten je af.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk berichtJawel klaas, ze zijn er nog wel, alleen niet meer altijd bereid de hete kolen voor anderen uit het vuur te halen. Vaak komt dat door negatieve ervaringen opgedaan in het verleden met overheden, regelgeving en - wat ik triester vind - negatieve ervaringen opgedaan met buurt en medebewoners.
Velen kankeren vanuit de luie stoel of vanachter een soort Siegfriedlinie. Als het op daden, je nek uitsteken en inzet aankomt, laten zij het afweten of schieten je af. Toch wandel ik nog altijd meestal fluitend door het leven
Maar ook door dreigmails en door andere schrijvens houden mensen er mee op .
Blijf fluiten Breur
Opmerking
Opmerking