Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Cameratoezicht Wittevrouweveld

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • #31
    Als ik met buurtbewoners praat, krijg ik een ander beeld. Lokaal zijn er veel verschillen in buurtbeleving afhankelijk van de samenstelling van de bewoners wat betreft leeftijd, beroepsgroepen en inkomensniveau. Klagers op Plein 1992 beleven overlast heel anders dan bewoners van volksbuurten. Wat erger is, dat veel mensen hun mening niet durven te geven, uit angst voor represailles. Hoe je dit kunt oplossen weet ik niet. Maar we dwalen wat af van het onderwerp: cameratoezicht in Wittevrouweveld.

    Opmerking


    • #32
      Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk bericht
      Als ik met buurtbewoners praat, krijg ik een ander beeld. Lokaal zijn er veel verschillen in buurtbeleving afhankelijk van de samenstelling van de bewoners wat betreft leeftijd, beroepsgroepen en inkomensniveau. Klagers op Plein 1992 beleven overlast heel anders dan bewoners van volksbuurten. Wat erger is, dat veel mensen hun mening niet durven te geven, uit angst voor represailles. Hoe je dit kunt oplossen weet ik niet. Maar we dwalen wat af van het onderwerp: cameratoezicht in Wittevrouweveld.
      Hier heb je een punt. Het heeft alles te maken met sociale positie, samenhang, economische omstandigheden etc.

      Ben eens gaan kijken waar dit draadje om begonnen is:

      Partij Veilig Maastricht denkt dat cameratoezicht, m.n. in het parkje achter en naast het Trefcentrum, de leefbaarheid in de buurt zal vergroten en politie inzet nog efficiƫnter zal maken. (sep 2012)

      Ik heb dus hier mijn vraagtekens bij, het is wel behoorlijk kort door de bocht.

      Opmerking


      • #33
        Ik denk dat de cijfers over onoorbare zaken n.a.v. de cameraplaatsing laten zien of iets succes heeft. Dus vraag je politiek vertegenwoordiger of hij deze cijfers boven water kan krijgen, dan kunnen we spreken of iets kort door de bocht is of niet.
        Kompleminte

        Toller

        Opmerking

        Bezig...
        X