Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Palace-cinema wordt luxehotel

Sluiten
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Zo alweer 14 jaar geleden.
    En wederom is er gedoe over de Cinema Palace. Men heeft nu bovenop een welstand en monumenten commissie haar kritiek op het plan ook nog de politieke visies erop los gelaten.
    De SP wiens sociaal maatschappelijke standpunten ik niet afwijzend tegenover sta, heeft plots ook kritiek op gebiedsontwikkeling en planontwikkelingen. Tragisch.
    14 Jaar gezever en we blijven ons bezig houden en/of vermaken met diegene die z'n competenties te buiten gaat.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Caesar Bekijk bericht
      Gelukkig begint de afbraak en nieuwbouw in 2010 - 2011

zie bijlage http://77.164.153.80/Mie%20Mestreech...ers/index.html
      Hallo Caesar,

Ik ben studente architectuur en werk momenteel aan een project over de voormalige Cinema Palace in Maastricht.

Ik kwam je berichten op MestreechOnline tegen, waarin je foto's en een brochure van het herontwikkelingsproject van de Cinema Palace deelde. Helaas werken de links niet meer.

Zou je deze foto's en de brochure eventueel nog hebben en ze met mij willen delen? Ze zouden een grote hulp zijn voor mijn onderzoek.

Alvast heel erg bedankt voor je tijd en hulp!

Met vriendelijke groeten
      ​

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Caesar Bekijk bericht
        Palace - Afbraak fabriekshal Dassen

De beloofde foto's staan nu on-line

Volg de volgende link http://77.164.153.80/Mie%20Mestreech...sen/index.html
        Hallo Caesar,

Ik ben studente architectuur en werk momenteel aan een project over de voormalige Cinema Palace in Maastricht.

Ik kwam je berichten op MestreechOnline tegen, waarin je foto's en een brochure van het herontwikkelingsproject van de Cinema Palace deelde. Helaas werken de links niet meer.

Zou je deze foto's en de brochure eventueel nog hebben en ze met mij willen delen? Ze zouden een grote hulp zijn voor mijn onderzoek.

Alvast heel erg bedankt voor je tijd en hulp!

Met vriendelijke groeten
        ​

Opmerking

Bezig...
        X