Oorspronkelijk geplaatst door El Loco
Bekijk bericht
Aankondiging
Sluiten
No announcement yet.
Klevarie
Sluiten
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Antonius Bekijk berichtIk kom er wel vaker aan voorbij gelopen maar vergeet telkens foto's te maken, of wil ik ze niet maken? Zo schoon en inspirerend is het buurtje niet.
En Wat ook al onderverhuurd word.
breng maar een stikkie langs min 4 mb .
al diverse mensen daar blij mee gemaakt.
ik heb ruim duizend foto's vanaf de bouw Larisa //afbraak calvarie //opbouw
//app Brandenburg //Waldeck// veranderingen toren// nieuwbouw rondom // en een stukje van opbouw hertell met de huizen .
gr ton.
Leave a comment:
-
Ik kom er wel vaker aan voorbij gelopen maar vergeet telkens foto's te maken, of wil ik ze niet maken? Zo schoon en inspirerend is het buurtje niet.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Guinness Bekijk berichtFoto 1 is van een monumentale boom waarvan ik twijfel of die het gaat redden omdat het wortelstelsel wordt afgedekt door verharding.
Foto 2 van de Ginkoboom die men probeert te redden. Let op de markering waarbinnen geen verstoring mag plaatsvinden.
Foto 3 is een beetje OT. Maar ik blijf me ergeren aan dit archtectonisch wangedrocht.:(
Leave a comment:
-
morgen 1 mei wordt weer een deklaag gestort dit gebeurt in 6 keer.2 keer bodem 2 keer tussenlaag 2 keer de deklaag
Leave a comment:
-
Ja, dat ben ik ook van plan. Omdat dat hele gebied een beetje aanvoelt als binnenterrein, kom je er niet zo gemakkelijk. Maar het wordt hoog tijd dat ik daar ook eens een kijkje ga nemen. Met dank, Ton.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Clio Bekijk berichtLeuk dat we hier weer op de hoogte worden gehouden van de veranderingen in het Jekerkwartier. Kompleminte, Ton!
(een kleine correctie het gaat over Kommelkwartier, ) Hoewel ik Jekerkwartier een topper vind , gr ton.
ps ik sta open voor mensen die de foto,s van de bouw larisa/en sloop klevarie willen hebben. ik zet ze dan wel op een (stikkie )
Leave a comment:
-
Leuk dat we hier weer op de hoogte worden gehouden van de veranderingen in het Jekerkwartier. Kompleminte, Ton!
Leave a comment:
Leave a comment: