Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Klevarie

Sluiten
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

• Ton.2014
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door El Loco Bekijk bericht
    Zoals Ingrid het beschrijft gaat niet alleen Loco uit zijn bol, toch? Dit willen we allemaal wel eens zien! Dus, kom op mensen, wie trekt de stoute schoenen aan, en vervolgens aan de bel van Abtstraat 2A om een fotootje te maken? Die anti-krakers zijn vast de slechtste jongens niet...

Leave a comment:

• Ton.2014
    replied

Leave a comment:

• Ton.2014
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Antonius Bekijk bericht
    Ik kom er wel vaker aan voorbij gelopen maar vergeet telkens foto's te maken, of wil ik ze niet maken? Zo schoon en inspirerend is het buurtje niet.
    Het is anders wel een duur buurtje geworden...
    En Wat ook al onderverhuurd word.

breng maar een stikkie langs min 4 mb .
    al diverse mensen daar blij mee gemaakt.

ik heb ruim duizend foto's vanaf de bouw Larisa //afbraak calvarie //opbouw
    //app Brandenburg //Waldeck// veranderingen toren// nieuwbouw rondom // en een stukje van opbouw hertell met de huizen .
    gr ton.

Leave a comment:

• Antonius
    replied
    Ik kom er wel vaker aan voorbij gelopen maar vergeet telkens foto's te maken, of wil ik ze niet maken? Zo schoon en inspirerend is het buurtje niet.

Leave a comment:

• Ton.2014
    replied

Leave a comment:

• Ton.2014
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Guinness Bekijk bericht
    Foto 1 is van een monumentale boom waarvan ik twijfel of die het gaat redden omdat het wortelstelsel wordt afgedekt door verharding.

Foto 2 van de Ginkoboom die men probeert te redden. Let op de markering waarbinnen geen verstoring mag plaatsvinden.

Foto 3 is een beetje OT. Maar ik blijf me ergeren aan dit archtectonisch wangedrocht.:(
    van de Ginkoboom is nog een helft over.

Leave a comment:

• Breur
    replied
    Click image for larger version

Name:	Calvarienberg1888.jpg
Views:	48
Size:	855,0 KB
ID:	103279

Leave a comment:

• Ton.2014
    replied
    morgen 1 mei wordt weer een deklaag gestort dit gebeurt in 6 keer.2 keer bodem 2 keer tussenlaag 2 keer de deklaag

Leave a comment:

• Ton.2014
    replied
    Bestanden bijvoegen
    Last edited by Ton.2014; 28 april 2019, 16:56.

Leave a comment:

• Clio
    replied
    Ja, dat ben ik ook van plan. Omdat dat hele gebied een beetje aanvoelt als binnenterrein, kom je er niet zo gemakkelijk. Maar het wordt hoog tijd dat ik daar ook eens een kijkje ga nemen. Met dank, Ton.

Leave a comment:

• Pier
    replied
    Mooie foto-overzicht Ton

Moet ik toch eens langswandelen!l

Leave a comment:

• Ton.2014
    replied
    Calvarienberg
    achterzijde

Leave a comment:

• Ton.2014
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Clio Bekijk bericht
    Leuk dat we hier weer op de hoogte worden gehouden van de veranderingen in het Jekerkwartier. Kompleminte, Ton!
    Dank je Clio ik doe mijn best ,heb mijn foto toestel inmiddels gewijzigd de foto,s zijn te groot voor op MO.
    (een kleine correctie het gaat over Kommelkwartier, ) Hoewel ik Jekerkwartier een topper vind , gr ton.

ps ik sta open voor mensen die de foto,s van de bouw larisa/en sloop klevarie willen hebben. ik zet ze dan wel op een (stikkie )

Leave a comment:

• Clio
    replied
    Leuk dat we hier weer op de hoogte worden gehouden van de veranderingen in het Jekerkwartier. Kompleminte, Ton!

Leave a comment:

• Ton.2014
    replied
    De torenflat verpakt plus de aanbouw rondom

Leave a comment:

Bezig...
X