Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Klevarie

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Oorspronkelijk geplaatst door Guinness Bekijk bericht
    Foto 1 is van een monumentale boom waarvan ik twijfel of die het gaat redden omdat het wortelstelsel wordt afgedekt door verharding.

    Foto 2 van de Ginkoboom die men probeert te redden. Let op de markering waarbinnen geen verstoring mag plaatsvinden.

    Foto 3 is een beetje OT. Maar ik blijf me ergeren aan dit archtectonisch wangedrocht.:(
    van de Ginkoboom is nog een helft over.

    Opmerking


    • Opmerking


      • Ik kom er wel vaker aan voorbij gelopen maar vergeet telkens foto's te maken, of wil ik ze niet maken? Zo schoon en inspirerend is het buurtje niet.
        Iets te oud voor re-educatie
        iets te jong voor afdanking
        m.a.w. een stoer Mestreechter joonk

        Opmerking


        • Oorspronkelijk geplaatst door Antonius Bekijk bericht
          Ik kom er wel vaker aan voorbij gelopen maar vergeet telkens foto's te maken, of wil ik ze niet maken? Zo schoon en inspirerend is het buurtje niet.
          Het is anders wel een duur buurtje geworden...
          En Wat ook al onderverhuurd word.

          breng maar een stikkie langs min 4 mb .
          al diverse mensen daar blij mee gemaakt.

          ik heb ruim duizend foto's vanaf de bouw Larisa //afbraak calvarie //opbouw
          //app Brandenburg //Waldeck// veranderingen toren// nieuwbouw rondom // en een stukje van opbouw hertell met de huizen .
          gr ton.

          Opmerking


          • Oorspronkelijk geplaatst door El Loco Bekijk bericht
            Zoals Ingrid het beschrijft gaat niet alleen Loco uit zijn bol, toch? Dit willen we allemaal wel eens zien! Dus, kom op mensen, wie trekt de stoute schoenen aan, en vervolgens aan de bel van Abtstraat 2A om een fotootje te maken? Die anti-krakers zijn vast de slechtste jongens niet...

            Opmerking


            • De laatste ontwikkelingen rondom Calvarienberg. Click image for larger version

Name:	IMG_3883.jpg
Views:	110
Size:	448,9 KB
ID:	106689 Click image for larger version

Name:	IMG_3884.jpg
Views:	99
Size:	448,1 KB
ID:	106690 Click image for larger version

Name:	IMG_3878.jpg
Views:	96
Size:	368,2 KB
ID:	106691 Click image for larger version

Name:	IMG_3882.jpg
Views:	97
Size:	529,3 KB
ID:	106692

              Opmerking


              • Mooi om die kapel weer vrij te zien liggen.

                Opmerking


                • Oorspronkelijk geplaatst door El Loco Bekijk bericht
                  Mooi om die kapel weer vrij te zien liggen.
                  Op google intikken (Tenzin vastgoed calvarieklooster )kun je de wand beschilderingen zien
                  en de glas en lood ramen die zijn nog vrij intact

                  Opmerking


                  • Het ziet er mooi uit, maar zo'n video van Tenzin is natuurlijk nogal gelikt. Niettemin, ik ben ook blij met het vrijleggen van de kapel. En ben benieuwd naar het eindresultaat. En beter 'inbreiden' dan slopen en uitbreiden, denk ik.
                    Dank voor de posting en de foto's, Ton.

                    Opmerking


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Ingrid M.H.Evers Bekijk bericht
                      Het ziet er mooi uit, maar zo'n video van Tenzin is natuurlijk nogal gelikt. Niettemin, ik ben ook blij met het vrijleggen van de kapel. En ben benieuwd naar het eindresultaat. En beter 'inbreiden' dan slopen en uitbreiden, denk ik.
                      Dank voor de posting en de foto's, Ton.
                      Graag gedaan.
                      ps ik heb ruim duizend foto,s omtrent de sloop calvarie..plus opbouw.
                      van
                      Bastion brandenburg...
                      Bastion Waldeck.
                      de opbouw van Lárisa.
                      en de laatste hertell.
                      plus de toren en de veranderingen van wegen en paden bij interesse breng mij een stickie
                      en ik zet ze er op voor u..
                      (uiteraard kosteloos .)

                      Opmerking


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Ton.2014 Bekijk bericht
                        Ik heb ruim duizend foto's omtrent de sloop Calvarie...
                        Ton, ik heb u een mail gestuurd via de P-mail.

                        Opmerking


                        • Het is wel aardig om te weten dat de nieuwe kwaliteitsborger (misschien een nieuw begrip voor sommigen) per omgevingswet bij nieuwe woningbouw vanaf 1 januari en voor verbouw pas vanaf medio 2024 fotorapportages moet maken van begin tot einde.
                          Dus we mogen heel blij zijn met de huidige foto documentaties van Ton.2014

                          Ere wie ere toekomt en jarenlange inzet omtrend de woonomgeving.

                          Het is frappant hoe weinig foto documentaties van de laatste 100 jaar voor ons zijn behouden gebleven. Publiek of privaat maakt hier geen verschil.
                          groetuh Antonius
                          Iets te oud voor re-educatie
                          iets te jong voor afdanking
                          m.a.w. een stoer Mestreechter joonk

                          Opmerking

                          Bezig...
                          X