buurtplatform kommelkwartier is ten ziele.
onze buurt het ((kommelkwartier)) heeft nu een Buurtnetwerk .
oa werkgroep leefbaarheid de eerste stappen zijn al ondernomen
richting gemeente.
Aankondiging
Sluiten
No announcement yet.
Kommelkwartier - informatie
Sluiten
X
-
Excuses schijnbaar heb ik enkele mensen door de drukte niet gezien er waren twee burger raadsleden van PVM aanwezig.
ligt aan mij ,ik ken alleen Raadsleden .
de vrouw (cda) ken ik ook niet.
Dus sorry voor mijn opmerking..
Last edited by Ton.2014; 9 september 2017, 10:28.
Leave a comment:
-
Toch goed dat de SP wethouder J. Gerats (WMO, Buurtparticipatie, Buurten, Welzijn en vergunningverlening) er wel was.
Eng idee wie van het CDA er was?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ton.2014 Bekijk berichtHet programma voor de Buurt Kommelkwartier. van het nieuwe Buurtnetwerk.
Verplaats naar lenculenhof
Super geslaagd vanavond op de Dhr. Gerats
(Wethouder ).na was er een persoon van de CDA de rest liet verstek gaan
en twee burger raadsleden (PVM)
Terwijl ze allemaal uit genodigd waren.
Schijnbaar is het snoepreisje naar gent belangrijker.
Wat geen zoden aan de dijk zet omdat Maastricht 30 jaar vast zit aan Q park
Maastrichts op zijn smals. Men heeft de mond vol over buurt belang .. aan men ........
Leave a comment:
-
Het programma voor de Buurt Kommelkwartier. van het nieuwe Buurtnetwerk.
Verplaats naar lenculenhof1 Photo
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Clio Bekijk berichtGoed dat het Buurtplatform Kommelkwartier weer uit het slop is getrokken! Succes gewenst.
Punt achter het verleden.
Een nieuwe start met nieuwe mensen.
en een nieuwe opzet oa Buurtnetwerk. Wat willen wij,/samen aanpakken //wat ieder wil/kan doen.
Leave a comment:
-
Goed dat het Buurtplatform Kommelkwartier weer uit het slop is getrokken! Succes gewenst.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ton.2014 Bekijk berichtKommelkwartier krijgt een nieuw (Buurtnetwerk.)
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gast Bekijk berichtBestuursleden gezocht.
de functies van Voorzitter/secretaris en penningmeester zijn vacant(voor het buurtplatform kommelkwartier.)
voor meer info
mail naar ..kommelkwartierbuurtplatform@live.nl
Leave a comment:
-
Gast antwoordde
Bestuursleden gezocht.
de functies van Voorzitter/secretaris en penningmeester zijn vacant(voor het buurtplatform kommelkwartier.)
voor meer info
mail naar ..kommelkwartierbuurtplatform@live.nl
Leave a comment:
-
Hallo,
Weet iemand of er nog oude foto's zijn van de gesloopte Jekerkazerne tussen de Jekerstraat en de Sint Nicolaasstraat?
Leave a comment:
-
Oke Pier, ik zie nu je nieuwe bericht. Je moet iid meer van het huis zien wil je er een mening over kunnen vormen.
Leave a comment:
-
Dat het geboortehuis van Victor de Stuers tegenviel.. Daarover verschil ik van mening. Prachtige in de muren gebouwde robuste beelden, rijk bewerkte plafonds, marmeren vloeren, bewerkte raamkozijnen enz ik vind het echt overweldigend. De manquette daar wordt iedere woensdag avond van 19.00 tot een uurtje of 00.00 aan geknutselt, een hele leuke club (kunstacademie), je mag mee gaan knutselen dat vinden ze leuk en gaat het sneller. Overigens kwamen er zo'n 300 mensen op de monumentendag / Kommelkwartier af en hebben er 150 man aan de rondleiding deelgenomen.
www.maastricht-1867.nl
Leave a comment:
Leave a comment: