Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

RijstemètmètB.?

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • #16
    En nu is even de tank leeg.

    Opmerking


    • #17
      Geweldig Breur, voor mij zéér bekende plekjes!
      Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!

      Opmerking


      • #18
        Ik vind het echt héél leuk. Vooral omdat ik zelf zelden auto rijdt en al helemaal niet in Maastricht. En zo spannend ook (waar we nu weer naartoe gaan?). Maar Sint-Pieter trekt, da's duidelijk. Het valt ook op hoe lekker alles doorrijdt. In Amsterdam zou je heel wat meer stil staan. Behalve die kruising bij het politieburo dan... Maar er is genoeg te zien. Ik kijk uit naar het volgende ritje met Breur aan het stuur!

        Opmerking


        • #19
          Oorspronkelijk geplaatst door olijfje
          Prijzige hobby trouwens, bij de huidige benzineprijzen.

          Mag ik toch nog even zeuren ? Zou het misschien mogelijk zijn om de camera iets meer naar de rechterkant te laten kijken, nu zien we voornamelijk de bestrating en als je iets meer opzij blikt zie je meer van de huizen.

          Ik begrijp dat 't allemaal nog in de ontwikkelingsfase is en dat kritiek (positieve inbreng) mag ?
          Iedereen komt nog aan zijn/haar trekken Es-God-Bleef, opzij kijken, kleine straatjes, landweggetjes, nachtritten, wegen alleen voor vergunninghouders etc. GEDULD s.v.p.

          Opmerking


          • #20
            met video bewerkings software zou je nog de volgende dingen kunnen proberen
            • bijsnijden zodat het breedbeeld is en zonder dashboard
            • framerate omlaag brengen zodat je langzamer lijkt te rijden
            • anti shake filter, maar dat is denk ik niet echt nodig
            Fallor ergo sum

            Opmerking


            • #21
              Breur mijn complimenten geweldig om te zien, trouwens het zingen gaat je ook goed af een mooie stem.
              Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

              Opmerking


              • #22
                Oorspronkelijk geplaatst door Rubke Bekijk bericht
                met video bewerkings software zou je nog de volgende dingen kunnen proberen
                • bijsnijden zodat het breedbeeld is en zonder dashboard
                • framerate omlaag brengen zodat je langzamer lijkt te rijden
                • anti shake filter, maar dat is denk ik niet echt nodig
                2 en 3 is al gebeurd inmiddels Rubke.
                1: géén tijd voor. -0 budget, wil niet gesubsidieerd worden en ook niet naar Cannes. Als iemand de originele beelden/geluid wil bewerken: dat kan natuurlijk.

                Wel zal ik nog proberen met anderen mee te rijden. Denk bijvoorbeeld aan de buurtagent.

                Opmerking


                • #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door El Loco Bekijk bericht
                  ...Ik kijk uit naar het volgende ritje met Breur aan het stuur!
                  Even lappen voor een nieuwe tank benzine.

                  Opmerking


                  • #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door Theo Bakker Bekijk bericht
                    Even lappen voor een nieuwe tank benzine.
                    Dat hoeft niet; ik moet toch vaak kriskras door Maastricht en dan neem ik wel wat beelden mee.

                    Opmerking


                    • #25
                      Rit 4.

                      [
                      Last edited by Breur; 17 december 2014, 10:51.

                      Opmerking


                      • #26
                        Na plaatsing duurt het altijd een paar minuten voordat de optimale beeldkwaliteit wordt geleverd door You Tube. Kies 480p.

                        Opmerking


                        • #27
                          Rit 5.

                          ... en wie durft te beginnen over de felle zon en slagschaduwen, die ruitewisser, de muziekkeuze of de soepele rijstijl van Breur, die stapt maar uit . Nu moet ik weer aan het werk.

                          Last edited by Breur; 17 december 2014, 10:51.

                          Opmerking


                          • #28
                            Manjefiek idee Breur, ouch mèt fel zon.
                            Gaank zoe door en nog väöl sjoen sjaojvrijj ritsjes gewins.
                            En euver de roetewissers vaan 't mèrrek B...h zeivere veer neet !
                            Mestreechter Geis mage beleve
                            en dat door te kinne geve.
                            God, wat is dat sjiek ! © Wigo

                            Opmerking


                            • #29
                              Was dat gisteren, Breur? Als je even om het MECC heen had gereden, had je mij er misschien nog op gehad
                              Leuk om te zien dat er bij het Lindenkruis inderdaad enige bouwactiviteit is te bespeuren. Het stond vandaag ook op MaastrichtAktueel en een week geleden al op MestreechOnline (dankzij olijfje).

                              Opmerking


                              • #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door El Loco Bekijk bericht
                                Was dat gisteren, Breur? Als je even om het MECC heen had gereden, had je mij er misschien nog op gehad
                                Leuk om te zien dat er bij het Lindenkruis inderdaad enige bouwactiviteit is te bespeuren. Het stond vandaag ook op MaastrichtAktueel en een week geleden al op MestreechOnline (dankzij olijfje).
                                Beide ritjes waren vandaag. Ik heb ook een opdracht van een van de Tefaf-deelnemers deze dagen. Maar werk en hobby moeten gescheiden blijven.
                                Ik zag wel iemand lopen met Bokkenrijderstrekken, maar laat nu net de batterij leeg zijn ...

                                Opmerking

                                Bezig...
                                X