Oorspronkelijk geplaatst door Wigo
Bekijk bericht
Aankondiging
Sluiten
No announcement yet.
RijstemètmètB.?
Sluiten
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door elletje Bekijk berichtToch weer m'n oude slaapkamerraam in beeld!
Weer perfect Breur!De leefs mer eine kier .
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door olijfjeJa, maar wel verkeerd voorgesorteerd om het Tongerseplein op te rijden vanaf de Hertogsingel, daar moet je de linkerbaan kiezen.De leefs mer eine kier .
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door elletje Bekijk berichtDan mag je mij dus vergeten!De leefs mer eine kier .
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Clio Bekijk berichtLeuk Breur, twee keer langs mijn oude huis gereden. Maar ik kan niet wennen aan die kale Hertogsingel, wat een treurnis.
Overigens, het lijkt niet zo druk te zijn in Maastricht. Maar dat komt alleen omdat ik op rustige tijden mijn ritjes doe en de weg goed ken. In de spits of op tijden dat winkels bevoorraad worden, dat wil ik jullie niet aandoen. Zwalkende fietsers zijn een constant gevaar onderweg.De leefs mer eine kier .
Opmerking
-
Ja, dat heb ik gezien, met name op de ventweg van de Hertogsingel. Nu jij hier en daar ventwegen meeneemt, zie ik ineens veel meer. Een ander perspectief, denk ik. Bovendien hoef ik niet zelf te rijden.
RijstemètmètB.? Leuke titel Breur! Je hebt dat opgezet tijdens mijn vakantie en mijn zieke hoofd was aanvankelijk te warrig om het te snappen. Ik dacht dat het over een Maastrichts soort rijstebrij zou gaan. Dus pas de laatste aflevering gezien. Ik heb nog wat in te halen!Last edited by Clio; 27 maart 2011, 12:58.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rubke Bekijk berichtIk zal een deze dagen eens met een helm camera filmen op de motor, kijken of dat enigszins leuke video opleverd. Een nadeel is dat je alles ziet waar ik naar kijkDe leefs mer eine kier .
Opmerking
Opmerking