Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Gedane Zaken - De Ondergang Van de Sphinx

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Gedane Zaken - De Ondergang Van de Sphinx

    Gedane Zaken, de ondergang van Sphinx.
    In het boek doet Hans Kanters, van 1986 tot 1998 directeur van onder meer de divisies Tegels en Sanitair van het legendarische Maastrichtse bedrijf, haarscherp uit de doeken hoe het zo verschrikkelijk mis heeft kunnen gaan met het bedrijf dat mede onder zijn leiding een sterke groei doormaakte, maar door mismanagement, spilzucht en vriendjespolitiek uiteindelijk in een niet te stuiten verval terechtkwam.


    Weg arbeidsplaatsen, weg pottemennekesNaar Bourgogne via MaastrichtGebruiken en traditiesDe komst van de plasticmaffia Struikelen in de kleipap van de EiffelGoedbesprenkelde lunches bij 't PlenkskeDe bouwer blijkt een sloper Gedane Zaken, de ondergang van SphinxTitel: Gedane zaken
    Ondertitel: De ondergang van Sphinx
    Uitgeverij TIC Maastricht

    ISBN: 978-94-91561-00-9
    Prijs: € 19,90



    Bron:

    http://www.dichtbij.nl/maastricht/re...dswaanzin.aspx
    Last edited by Pier; 26 februari 2020, 14:04. Reden: Aanpassing leestekens

  • #2
    Ja, als je het zo leest dan hadden we Hans van Vliet met pek en veren de stadspoort uit moeten zetten.:(
    Last edited by Guinness; 7 april 2014, 15:33.

    Opmerking


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Guinness Bekijk bericht
      Ja, als je het zo leest dan hadden we Hans van Vliet met pek en veren de stadspoort uit moeten zetten.:(
      Helaas dat was al veel eerder bekend, toch goed dat er een bevestiging is.
      Hans van Vliet is het slechtste wat de Sphinx en zijn medewerkers ooit kon overkomen
      Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

      Opmerking


      • #4
        Kan iemand mij adviseren waar ik dit boek in Maastricht kan aanschaffen? Het is een verjaardagscadeau voor iemand met een sterke binding met de lokale maakindustrie ;-)

        Opmerking


        • #5
          Dank, het is besteld!

          Opmerking

          Bezig...
          X