Er zijn mensen die je soms jarenlang met regelmaat tegenkomt, waar je opgewekt de laatste nieuwtjes uit historieland mee uitwisselt, maar waar je door tal van omstandigheden nooit echt bevriend mee bent geraakt. Ton Henrar was voor mij zo iemand. Ik leerde hem kennen toen ik 20-25 jaar geleden een stichting aan het oprichten was om de historische aspecten van de Algemene Begraafplaats aan de Tongerseweg te redden van de ondergang. Hij was mij via via aanbevolen, ontving mij op zijn kantoor aan de Akersteenweg in Heer en bleek bereid als penningmeester op te treden. Deze stichting is nooit van de grond gekomen; ik ontdekte dat er tegelijkertijd een andere groep bezig was met hetzelfde doel. Zij had al statuten kant en klaar en ik heb hen dus de eer gelaten. Een puur geval van serendipity
Aankondiging
Sluiten
No announcement yet.
Ton Henrar overleden
Sluiten
X
-
Ton Henrar overleden
Er zijn mensen die je soms jarenlang met regelmaat tegenkomt, waar je opgewekt de laatste nieuwtjes uit historieland mee uitwisselt, maar waar je door tal van omstandigheden nooit echt bevriend mee bent geraakt. Ton Henrar was voor mij zo iemand. Ik leerde hem kennen toen ik 20-25 jaar geleden een stichting aan het oprichten was om de historische aspecten van de Algemene Begraafplaats aan de Tongerseweg te redden van de ondergang. Hij was mij via via aanbevolen, ontving mij op zijn kantoor aan de Akersteenweg in Heer en bleek bereid als penningmeester op te treden. Deze stichting is nooit van de grond gekomen; ik ontdekte dat er tegelijkertijd een andere groep bezig was met hetzelfde doel. Zij had al statuten kant en klaar en ik heb hen dus de eer gelaten. Een puur geval van serendipityLast edited by Ingrid M.H.Evers; 11 april 2022, 08:11.Tags: Geen