Indien dit uw eerste bezoek is, vergeet dan niet de FAQ te lezen door op de bovenstaande verwijzing te klikken. U dient zich te registreren voordat u kunt gaan posten. Klik op de registreer verwijzing hierboven om te vervolgen. Om te beginnen met het tonen van de berichten selecteert u het forumdeel welke u wil gaan bezoeken middels gebruikmaking van de onderstaande selectie.
Ter info:
Mocht er zich onverhoopt een probleem en/of fout voordoen tijdens uw aanmelding, meldt deze dan aub. aan ons (door op de onderstaande gekleurde tekst te klikken).
Wij zullen u dan via email contacteren en zorg dragen voor uw aanmelding zodat u gebruik kunt maken van het forum! Registreren lukt niet, ik kan mij niet aanmelden!
Ik wens iedereen een Zalig Kerstfeest en een goed Nieuwjaar. Hopelijk een nieuw jaar met meer medemenselijkheid en medeleven in goede en slechte tijden.
Ik sluit me graag aan bij Breur. Ik was elders op de site al even in de mood, maar hier past het beter. Dus een Zalig Kerstmis en een Gelukkig Nieuwjaar gewenst voor zowel de posters, als de lezers op Mestreech Online. Dat we elkaar nog vaak mogen tegenkomen hier. Met een gooie roetsj op naar 2023.
De kerstdagen zijn al achter de rug!
Ik hoop dat iedereen mooie feestdagen achter de rug heeft!
Rest mij nog iedereen een goede roetsj naar 2023 te wensen en dat 2023 heel veel goeds mag brengen!!
Dat 2023 een jaar vol mooie herinneringen mag zijn!
Dank Sjefke, maar we mogen ook wel even terugkijken op 2022. Tenslotte is het aan jou en enkele andere MO'ers te danken, dat we het afgelopen jaar berhaupt nog in de lucht waren (en zijn). Daar ben ik blij mee en in jou dank ik ook die anderen! Op naar 2023.
Dat 2024 een goed jaar zal worden en we alle ellende sinds 2020 met corona en oorlogen achter ons kunnen laten
Ik zou dat graag zien, Pier, maar ik ben weinig hoopvol gestemd. Veertig jaar geleden wees dr. Diego Mendes de Leon (1925-2023) er al op, dat in de niet-westerse gebieden van de wereld veel bekende en onbekende ziekten voorkwamen, waarop de westerse wereld niet was voorbereid. Hij heeft volmondig gelijk gekregen. Het meest recente in opmars is nu bij ons dengue, niet per se dodelijk, maar wel buitengewoon onaangenaam.
Ik ben daarom voor mijzelf en ieder ander voor 2024 al blij met een goede gezondheid.
Opmerking