Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Beste wensen!

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Ingrid M.H.Evers
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk bericht
    Dat 2024 een goed jaar zal worden en we alle ellende sinds 2020 met corona en oorlogen achter ons kunnen laten
    Ik zou dat graag zien, Pier, maar ik ben weinig hoopvol gestemd. Veertig jaar geleden wees dr. Diego Mendes de Leon (1925-2023) er al op, dat in de niet-westerse gebieden van de wereld veel bekende en onbekende ziekten voorkwamen, waarop de westerse wereld niet was voorbereid. Hij heeft volmondig gelijk gekregen. Het meest recente in opmars is nu bij ons dengue, niet per se dodelijk, maar wel buitengewoon onaangenaam.
    Ik ben daarom voor mijzelf en ieder ander voor 2024 al blij met een goede gezondheid.

    Leave a comment:


  • Pier
    replied
    Hele prettige en vooral hele gezonden feestdagen en een goede roetsj naar 2024

    Dat 2024 een goed jaar zal worden en we alle ellende sinds 2020 met corona en oorlogen achter ons kunnen laten

    Leave a comment:


  • Ingrid M.H.Evers
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Sjefke Bekijk bericht
    Dat 2023 een jaar vol mooie herinneringen mag zijn!
    Dank Sjefke, maar we mogen ook wel even terugkijken op 2022. Tenslotte is het aan jou en enkele andere MO'ers te danken, dat we het afgelopen jaar berhaupt nog in de lucht waren (en zijn). Daar ben ik blij mee en in jou dank ik ook die anderen! Op naar 2023.
    Last edited by Pier; 24 december 2023, 23:07.

    Leave a comment:


  • Sjefke
    replied
    Iedereen de beste wensen voor 2023
    Dat 2023 een jaar vol mooie herinneringen mag zijn!

    Leave a comment:


  • Pier
    replied
    De kerstdagen zijn al achter de rug!
    Ik hoop dat iedereen mooie feestdagen achter de rug heeft!
    Rest mij nog iedereen een goede roetsj naar 2023 te wensen en dat 2023 heel veel goeds mag brengen!!

    Leave a comment:


  • Ingrid M.H.Evers
    replied
    Ik sluit me graag aan bij Breur. Ik was elders op de site al even in de mood, maar hier past het beter. Dus een Zalig Kerstmis en een Gelukkig Nieuwjaar gewenst voor zowel de posters, als de lezers op Mestreech Online. Dat we elkaar nog vaak mogen tegenkomen hier. Met een gooie roetsj op naar 2023.
    Last edited by Ingrid M.H.Evers; 27 december 2022, 00:53.

    Leave a comment:


  • Breur
    replied
    Ik wens iedereen een Zalig Kerstfeest en een goed Nieuwjaar. Hopelijk een nieuw jaar met meer medemenselijkheid en medeleven in goede en slechte tijden.

    Leave a comment:


  • Wigo
    replied
    Langs dizze weeg wins iech ederein 'n good, gelökkig, mer veural 'n gezoond 2015 !

    Leave a comment:


  • parel
    replied
    Voor iedereen een goed en vooral gezond 2015 gewenst

    Leave a comment:


  • Breur
    replied
    Beste wensen voor een ieder.

    Leave a comment:


  • Jef-VMG
    replied
    fIJne prettIge feestDagen en
    In het koMenDe Jaar
    het beste toegeWenst!

    (2015)


    (chronogram van Bernard Grothues)

    Leave a comment:


  • goofjohn
    replied

    Leave a comment:


  • J.W. Ramakers en Zonen
    replied
    Beste Breur en andere lezers,

    Ook vanuit Brazilië een Zalig Kerstfeest en een gezond, gelukkig, succesvol en inspirerend 2015!

    Joep.

    Leave a comment:


  • Breur
    started a topic Beste wensen!

    Beste wensen!

    Beste wensen aan allen!

Bezig...
X