Aankondiging
Sluiten
No announcement yet.
De vragen van de quiz 2013
Sluiten
This topic is closed.
X
Dit is een belangrijk onderwerp / mededeling
X
X
-
In mijn Franse tekst zit een hele grote aanwijzing!!!Oorspronkelijk geplaatst door Wigo Bekijk berichtIk snap het ook niet Elletje.
Pier mag best nog een tipje geven.
Meer kan ik echt niet zeggen......
Leave a comment:
-
Nou ja geluk hebben en of voor een verrassing komen te staan; het ontloopt elkaar niet zoveel.Oorspronkelijk geplaatst door Toller Bekijk berichtNee, gewoon googlen en je komt voor een verrassing te staan!!!!!
Leave a comment:
-
Nee, gewoon googlen en je komt voor een verrassing te staan!!!!!
Leave a comment:
-
Heb je zeker ook een beetje geluk mee gehadOorspronkelijk geplaatst door Toller Bekijk berichtIk heb ook dezelfde vraag al de eerste dag gevonden het kan vries en dooi
.
Leave a comment:
-
Ik heb ook dezelfde vraag al de eerste dag gevonden het kan vries en dooi
Leave a comment:
-
Ik ben niet te beroerd om een meer concrete tip te geven. Volgens mij is vraag zes deels omringd met een bronzen randje.Oorspronkelijk geplaatst door Wigo Bekijk berichtIk snap het ook niet Elletje.
Leave a comment:
-
Daar zou je de medemens toch gewoon openlijk deelgenoot van moeten maken.Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk berichtIk denk dat je bij het oplossen van die vraag gewoon geluk moet hebben)
Leave a comment:
-
Ik snap het ook niet Elletje.Oorspronkelijk geplaatst door elletje Bekijk berichtIk snap hier dus niets van! Zal wel aan mij liggen!

Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk berichtOUI !!!!..... ik heb, dankzij de aanwijzingen van Breur over de Franse woorden, nu eindelijk vraag 1 opgelost!!!
De enige aanwijzing die ik kan geven is:
C'est une vraie partie de plaisir avec vingt-et-un!!!!
Ik snap hier dus niets van! Zal wel aan mij liggen!
Leave a comment:
-
Ongelofelijk!!!
Ik heb vraag 4 over dat "gedicht" in één keer gevonden!!!
Alleen de naam van het "gedicht" ontbreekt mij nog...... :(
Ik denk dat je bij het oplossen van die vraag gewoon geluk moet hebben, want ik heb, met alle respect!, nog nooit van die dichter gehoord.
Maar, dat maakt deze quiz ook zo ontzettend interessant.
Mn. vraag 1 was voor mij een openbaring en nu weer een stukje onbekend Maastricht dat ik, als cultuurbarbaar, toch maar weer heb geleerd.....
Leave a comment:
-
Ik staar mij suf op dat altaar. Volgens mij staat de klok van die pendule bijna op kwart over drie. Moet dus derde orde zijn. Kan niet anders.
Leave a comment:
Leave a comment: