Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Vragen en opmerkingen eindejaarsquiz 2009

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • #16
    De 2e heb ik gevonden, dus ja!
    De 1e niet, dus nee!
    Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!

    Opmerking


    • #17
      Oorspronkelijk geplaatst door SJEF Bekijk bericht
      Zou ik 'ja' zeggen, dan lieg ik een beetje.
      Zou ik 'neen' zeggen, dan lieg ik ook een beetje.
      Wat betreft SJEFs 'ja' ten aanzien van de afsluitende vraag concludeer ik: 'nee, deze specifieke afbeeldingen staan niet op het net'. (Ik verdenk hem ervan een eigen kleine verzameling te hebben).
      Wat betreft zijn 'nee' concludeer ik: 'ja, over het fenomeen is van alles te vinden'.

      Eindoordeel: deze vraag is aanvechtbaar, maar omdat hij 'ex-aequo' is, komt SJEF er misschien mee weg.
      --------------------------------

      Oorspronkelijk geplaatst door elletje Bekijk bericht
      De 2e heb ik gevonden, dus ja!
      De 1e niet, dus nee!
      Hier tegenover staat de reactie van Elletje. Als ik haar goed begrijp heeft zij de tweede foto gevonden op het Net. Is dat juist? Dat zou de burger weer moed geven!

      Opmerking


      • #18
        Hierop past slechts een antwoord van SJEF, die daarvoor vanwege zijn uitspraak ยดAlles is te vinden op Googleยด even al zijn sites zou moeten nalopen. Misschien is er iets veranderd sinds zijn eerste onderzoekingen voor de verdraaid lastige quiz?

        Twijfel ik inmiddels aan mijn digitale capaciteiten?

        Opmerking


        • #19
          Yes, tweede foto is te vinden op het net! Rest mij u verder sterkte te wensen!
          Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!

          Opmerking


          • #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Ingrid M.H. Evers Bekijk bericht
            Hierop past slechts een antwoord van SJEF, die daarvoor vanwege zijn uitspraak ยดAlles is te vinden op Googleยด even al zijn sites zou moeten nalopen.
            Misschien is er iets veranderd sinds zijn eerste onderzoekingen voor de verdraaid lastige quiz?
            Gisteravond (zaterdag 26-12-2009 tussen 21:30 uur en 21:45 uur) heb ik gecontroleerd of alle webpagina's (waarop de antwoorden op de quizvragen te vinden te zijn) nog existeren en on-line zijn.
            En ja hoor: alles is perfect; er is niets veranderd op de betreffende webpagina's en alles is on-line.

            Mijn uitspraak "Voorop staat, dat de antwoorden op de vragen allemaal via internet te vinden zijn", geldt nog steeds.
            Historie is niet alleen het weergeven van de as, maar ook het doorgeven van het vuur.
            Thomas More

            Opmerking


            • #21
              Ook het antwoord op de eerste foto van de ex aequovraag heb ik gevonden!
              Dus Sjef heeft gelijk!
              Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!

              Opmerking


              • #22
                Ik denk dat we elletje gewoon nu de hoofdprijs moeten geven dan zijn wij ervan af. :(
                Don't PRESS me....

                Opmerking


                • #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door olijfje
                  Haas kun je me uitleggen waar je 't over hebt ? Ik snap hier niks van
                  Ik verwijs ermee naar het Wie ben ik topic. Daarin wordt de centrale vraag in de IK-vorm gesteld.

                  In betreffende vraag werd dit door Sjef in het ene deel welgedaan,en in het tweede deel van de vraag dus niet.
                  I am not a complete idiot. Some parts are missing

                  Opmerking


                  • #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door elvis Bekijk bericht
                    Ik denk dat we elletje gewoon nu de hoofdprijs moeten geven dan zijn wij ervan af. :(
                    En jullie er lekker vanaf zijn, denk het niet :(
                    Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!

                    Opmerking


                    • #25
                      Ik zal nog een algemene tip geven, na de diverse verzuchtingen gelezen te hebben.
                      Niet alles wat men wil weten en dan gaat zoeken via GOOGLE, zal of kan worden weergegeven.
                      Maar er is ook nog een andere, zeer bekende, in diverse talen weergegeven webpagina, waar een en ander te zoeken en te vinden is.

                      SUCCES!
                      Historie is niet alleen het weergeven van de as, maar ook het doorgeven van het vuur.
                      Thomas More

                      Opmerking


                      • #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door olijfje
                        Yahoo....?
                        Dat kan, maar dat is ook een zoekmachine en geen "zeer bekende, in diverse talen weergegeven webpagina", zoals ik aangaf.
                        Historie is niet alleen het weergeven van de as, maar ook het doorgeven van het vuur.
                        Thomas More

                        Opmerking


                        • #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door olijfje
                          Wikipedia..? Daar kan ik niet mee uit de voeten om gericht iets te zoeken
                          ... en toch zul je er de nodige antwoorden vinden, olijfje...
                          Historie is niet alleen het weergeven van de as, maar ook het doorgeven van het vuur.
                          Thomas More

                          Opmerking


                          • #28
                            Misschien zelfs al vรณรณr het nieuwe millennium in 3001.
                            Don't PRESS me....

                            Opmerking


                            • #29
                              Bij het Ex Aequo onderwerp staan twee afbeeldingen. De vraag luidt echter of we iets kunnen vertellen over de afbeelding. Ik zeg het maar even.. ik neem aan dat degene die over beide iets weet te melden, meer kansen maakt?
                              Don't PRESS me....

                              Opmerking


                              • #30
                                Ik heb nog echt niet alles gevonden dus zend ik pas op de uiterste houdbaarheidsdatum in, je weet maar nooit of je iets alsnog vindt, of kunt verbeteren!!
                                Don't PRESS me....

                                Opmerking

                                Bezig...
                                X