Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Lichtspektakel Hoofdwacht Vrijthof

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Lichtspektakel Hoofdwacht Vrijthof

    http://www.bv-limburg.eu/index.php?c...=4&page_id=228

    Gisteren was de premiƩre om 19.00 uur en het lichtspektakel duurt 20 minuten
    Dit wordt herhaald ieder uur tot 22.00 uur t/m zondag 20 november 2011
    Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

  • #2
    Een andere versie van het lichtspektakel

    [ame]http://www.youtube.com/watch?v=hvJLWrQdTv0[/ame]
    Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

    Opmerking


    • #3
      Lihtspektakel Zicht op Maastricht (test 2 )

      [ame]http://www.youtube.com/watch?v=0K87TEnZfbc[/ame]
      Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

      Opmerking


      • #4
        Ik ga effe kijken.....

        Opmerking


        • #5
          Het begint weer om 20.00 uur dus je hebt nog even, het is wel de moeite waard laat je verrassen
          Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

          Opmerking


          • #6
            Aha... Nog 5 minuten in de warmte....

            Opmerking


            • #7
              Nu mensen nergens meer in geloven, verzinnen ze rare dingen.

              Opmerking


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door burgemeester Bekijk bericht
                Aha... Nog 5 minuten in de warmte....
                Ga maar snel binnenkort red je dat niet meer met de 7 km van ons vandaan
                Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

                Opmerking


                • #9
                  Ik ben gisteren bij de premiere geweest. Ik raad iedereen aan om zich warm aan te kleden, en een beetje bijtijds te komen, zo kun je makkelijk een plekje vooraan vinden.

                  En als het kan probeer zo vroeg mogelijk in de week te gaan, als het zondag gaat, en het regent, dan heb je denk ik spijt.
                  I am not a complete idiot. Some parts are missing

                  Opmerking


                  • #10
                    Een tip: neem een bus eerder, dan mis je echt helemaal niets.
                    I am not a complete idiot. Some parts are missing

                    Opmerking


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door parel Bekijk bericht
                      Ga maar snel binnenkort red je dat niet meer met de 7 km van ons vandaan
                      Hou op, hou op! Ik stel me gerust met de gedachte dat loco 200 kilometer verderop woont!

                      Net terug.... Ik vond het goed gemaakt! Complimenten aan de makers! Vooral de 3D plattegrond vond ik mooi. De overgang tussen de verschillende 'luiken' vond ik ook prachtig. Een visueel spektakel is het zeker! Gaat dat zien!

                      De bus eerder hoef je niet te nemen, er stonden ongeveer 150 man - het Vrijthof kan heel wat meer hebben getuige 11de van de 11de.

                      Als ik dan toch over een dingetje mag zeuren: het begint met 5 minuten reclame - en het is koud.....!

                      Opmerking


                      • #12
                        Wij gaan deze week nog
                        Voordeel: hond kan mee!
                        Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!

                        Opmerking


                        • #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door olijfje
                          Ik moet woensdag in 't theater zijn, die voorstelling begint om half negen, dus ik zal waarschijnlijk 'n stukje kunnen zien van dit speltakel
                          Ik zondag! Voorstelling is 's middags, dus tussendoor nog tijd voor een opwarmertje

                          Opmerking


                          • #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door elletje Bekijk bericht
                            Wij gaan deze week nog
                            Voordeel: hond kan mee!
                            Geen oppas nodig!
                            Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!

                            Opmerking


                            • #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door burgemeester Bekijk bericht


                              Als ik dan toch over een dingetje mag zeuren: het begint met 5 minuten reclame - en het is koud.....!
                              Wij weinig behaarden dienen dan ook een hoofdeksel mede te nemen. Hetgeen ik gedaan heb. Dan is het uit te houden.

                              Overigens is diet fenomeen niet echt nieuw. Ik heb (volgens mij heb ik dat elders op het forum ook al eens gezegd), een dergelijk multimediaal spektakel in 1990 al eens gezien in Ottawa.

                              Zag je ineens bovenop een boom Queen Victoria uitroepen dat ze ''Not amused'' was.

                              Dat van die reclame had inderdaad best korte gemogen.

                              Ik had venomen van ene Benedicte van BVLimurg, dat het wisselen van de wacht slechts bij de premiere hoorde, en dat volgende voorstellingen het zonder die wisseling moeten doen.

                              Geilig vond ik die soldaat, die over de rand aan het lopen was, en op het laatst toch het loodje legde.

                              Geveld door gewerenmaker Stevens............
                              I am not a complete idiot. Some parts are missing

                              Opmerking

                              Bezig...
                              X