Indien dit uw eerste bezoek is, vergeet dan niet de FAQ te lezen door op de bovenstaande verwijzing te klikken. U dient zich te registreren voordat u kunt gaan posten. Klik op de registreer verwijzing hierboven om te vervolgen. Om te beginnen met het tonen van de berichten selecteert u het forumdeel welke u wil gaan bezoeken middels gebruikmaking van de onderstaande selectie.
Ter info:
Mocht er zich onverhoopt een probleem en/of fout voordoen tijdens uw aanmelding, meldt deze dan aub. aan ons (door op de onderstaande gekleurde tekst te klikken).
Wij zullen u dan via email contacteren en zorg dragen voor uw aanmelding zodat u gebruik kunt maken van het forum! Registreren lukt niet, ik kan mij niet aanmelden!
Ik ben gisteren bij de premiere geweest. Ik raad iedereen aan om zich warm aan te kleden, en een beetje bijtijds te komen, zo kun je makkelijk een plekje vooraan vinden.
En als het kan probeer zo vroeg mogelijk in de week te gaan, als het zondag gaat, en het regent, dan heb je denk ik spijt.
Ga maar snel binnenkort red je dat niet meer met de 7 km van ons vandaan
Hou op, hou op! Ik stel me gerust met de gedachte dat loco 200 kilometer verderop woont!
Net terug.... Ik vond het goed gemaakt! Complimenten aan de makers! Vooral de 3D plattegrond vond ik mooi. De overgang tussen de verschillende 'luiken' vond ik ook prachtig. Een visueel spektakel is het zeker! Gaat dat zien!
De bus eerder hoef je niet te nemen, er stonden ongeveer 150 man - het Vrijthof kan heel wat meer hebben getuige 11de van de 11de.
Als ik dan toch over een dingetje mag zeuren: het begint met 5 minuten reclame - en het is koud.....!
Oorspronkelijk geplaatst door burgemeesterBekijk bericht
Als ik dan toch over een dingetje mag zeuren: het begint met 5 minuten reclame - en het is koud.....!
Wij weinig behaarden dienen dan ook een hoofdeksel mede te nemen. Hetgeen ik gedaan heb. Dan is het uit te houden.
Overigens is diet fenomeen niet echt nieuw. Ik heb (volgens mij heb ik dat elders op het forum ook al eens gezegd), een dergelijk multimediaal spektakel in 1990 al eens gezien in Ottawa.
Zag je ineens bovenop een boom Queen Victoria uitroepen dat ze ''Not amused'' was.
Dat van die reclame had inderdaad best korte gemogen.
Ik had venomen van ene Benedicte van BVLimurg, dat het wisselen van de wacht slechts bij de premiere hoorde, en dat volgende voorstellingen het zonder die wisseling moeten doen.
Geilig vond ik die soldaat, die over de rand aan het lopen was, en op het laatst toch het loodje legde.
Opmerking