Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

OuderenOnline in Hagerpoort te Amby

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • OuderenOnline in Hagerpoort te Amby



    Op donderdag 25 september 2014, om 14.30 uur, zijn wij te gast in zorgthuis Hagerpoort aan de Laurierhoven 30 te 6225 GA Maastricht.
    Dit moderne woonzorgcomplex ligt in de Maastrichtse wijk Amby.

    Wij, van OuderenOnline, zijn een samenwerkingsverband van MestreechOnline en de Stichting Kompas Nederland (SKN).

    Wij hopen dat veel bewoners van Envida zorgthuis acte de présence gaan geven.
    In totaal hebben wij z'n 110 bewoners uitgenodigd.
    Een aantal bewoners zijn al door ons geïnterviewd en onder hen zal een loterij plaatsvinden voor enkele kleine, maar leuke, cadeaus.

    Tot donderdag
    Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

  • #2
    Vandaag uitgebreid rondgeleid in De Beyart. Hagerpoort is nieuw voor mij. Met dank.

    Opmerking


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk bericht
      Op donderdag 25 september 2014, om 14.30 uur, zijn wij te gast in zorgthuis Hagerpoort aan de Laurierhoven 30 te 6225 GA Maastricht.
      Dit moderne woonzorgcomplex ligt in de Maastrichtse wijk Amby.
      Het was een goed bezochte middag en deze bijeenkomst verliep in een ontspannen sfeer. De deelnemers reageerden actief op de gegeven informatie en de getoonde beelden.

      Met dank aan de medewerkers en vrijwilligers van Hagerpoort voor de geboden gastvrijheid.





      Foto's: Breur Henket.
      Last edited by Breur; 25 september 2014, 19:59. Reden: edit.

      Opmerking


      • #4
        Geslaagde bijeenkomst OuderenOnline Hagerpoort

        Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk bericht
        Het was een goedbezochte middag en deze bijeenkomst verliep in een ontspannen sfeer. De deelnemers reageerden actief op de gegeven informatie en de getoonde beelden.

        Met dank aan de medewerkers en vrijwilligers van Hagerpoort voor de geboden gastvrijheid.
        (..).
        Ik sluit mij graag bij de woorden van Breur aan.
        Het was een zéér geslaagde OuderenOnline bijeenkomst met veel interactie van de zijde van de "ouderen"

        Bovendien een speciaal woord van dank richting de activiteitenbegeleidsters die zorgen dat we allen een lekker stuk cake kregen en er thee in koffie in overvloed was

        Binnenkort zijn we in het Envida zorgthuis La Valence in Heugem!
        Wordt dus vervolgd....
        Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Clio Bekijk bericht
          Vandaag uitgebreid rondgeleid in De Beyart. Hagerpoort is nieuw voor mij. Met dank.
          Beste Clio,

          Hoe dan maar goed 12 december 2014 in de gaten.

          Dan zijn we te gast in De Beyart
          Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

          Opmerking

          Bezig...
          X