Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

De 11de vaan de 11de komt weer!

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • #31
    Ik heb mij weer prima vermaakt!

    Ik vind de 11de van de 11de een viering die het vooral moet hebben van de massaliteit. Het aanwezige publiek is toch nooit echt een duidelijk geheel in mijn beleving!

    Daar heb ik vorig jaar hier ook iets over gezegd. Toen hadden de jongelui van onder de 20 en gelegenheidsbezoekers (de net-niet carnavalisten) een veel groter aandeel in het totaal, omdat het op een zondag was met mooi weer. Vond ik dit keer toch wat beter en ook ietwat minder drukte.

    In het verleden ook al eens geschreven (in het toenmalige gastenboek van de website van de Sjeng Kraft Kompenei) : het evenement zou nog kunnen groeien door de hekken niet op het Vrijthof te zetten, maar op het end van de straten die naar het Vrijthof toe lopen. Zoals dat ook bij de concerten van Rieu gebeurt. En in de cafe's aan het Vrijthof de beelden en het geluid doorpluggen. Enfin, het is maar een idee, met heel wat voor- en nadelen.

    Soms stel ik wel aan mijzelf de vraag of het mij wel echt goed doet, zo'n hele dag in die drukke massa. Zeker ook nog omdat ik altijd met een groep mensen ga en daarbij zo'n beetje de spil van het gezelschap ben!

    Kwetsbaar ben ik ook nog wel!

    Een lekker sappige knuffel van een Kesselse kon ik niet weerstaan.

    Van twee engeltjes heb ik kusjes gekregen. Als het goed is, ontvang ik daarvan binnenkort nog een foto (zij het, helaas niet van de engeltjes zelf!). Die zal ik hier dan nog wel even plaatsen...

    Nog 363 dagen tot de elfde van de elfde, geloof ik...

    Opmerking


    • #32
      11devande11de: Opening vastelaovesseizoen op het Vrijthof in Maastricht

      11devande11de: Opening vastelaovesseizoen op het Vrijthof in Maastricht van L1carnaval
      Last edited by Breur; 27 december 2014, 10:32.

      Opmerking


      • #33
        Duo Ammezasie

        L1: Duo Ammezasie

        Last edited by Breur; 27 december 2014, 10:33.

        Opmerking


        • #34
          Dieter Koblenz

          L1: Dieter Koblenz

          Last edited by Breur; 27 december 2014, 10:33.

          Opmerking

          Bezig...
          X