Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Programma carnaval Maastricht 2011

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Programma carnaval Maastricht 2011

    Beste bezoeker,

    Bent u op zoek naar het programma van de carnaval in Maastricht 2011? Klik dan hier. Voor verdere informatie over carnaval 2011 in Maastricht zie hier.

    Wilt u meer lezen over de historische achtergrond van carnaval, dan wil ik u graag naar deze draad verwijzen.

    Vasteloavend same!

  • #2
    Geweldig burgemeester,

    Die "Hollanders" denken dat Onno ze persoonlijk de weg wijst in Carnaval Maastricht.....
    Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

    Opmerking


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door burgemeester Bekijk bericht
      Bent u op zoek naar het programma van de carnaval in Maastricht 2011? Klik dan hier. Voor verdere informatie over carnaval 2011 in Maastricht zie hier.
      Bent u onder de 18 jaar, klik dan hier

      Opmerking


      • #4
        Heeft iemand onze Burgemeester nog in de optocht gezien (nee, niet Onno)? Het kan toch niet zo zijn dat hij, na het klaterende succes van vorig jaar, dit jaar helemaal onzichtbaar was... Of toch?

        Opmerking


        • #5
          Nee, maar ik vond het wel heel komisch, terecht en tevens niet leuk dat dit jaar het glaas pils werd meegedragen als object van een Heiligdomsvaart in de cortege.

          Opmerking


          • #6
            Dat klopt, Olijfje. En we zijn heel wat oude bekenden tegen gekomen in de stad! Er was overigens nog een PVV in de stad; de Partij Veur de Vasteloavend. Eigenlijk nog een beter idee, vond ik, zeker gezien hun eerste programmapunt. In eigen woorden:

            Carnaval mot verboje wurre veur alle -lenders. Hollenders, boetelenders en oesj-maarlenders


            Ik vraag me af wat volgend jaar heilig verklaard gaat worden.

            Trouwens, Roserije, wat vond je niet leuk aan dat glaas? Ik vond het wel geinig!

            Opmerking


            • #7
              Nou aan dat glaas is niets dat niet leuk is, al had ik zelf dinsdagmiddag een glas in handen waar een stukje rand af was. Maar wat wel niet leuk was, was dat het glaas bezig was met zijn afscheidstoernee

              Alhoewel er natuurlijk weer de nodige Carnavalvierders waren die snijwonden opliepen van glasscherven.

              Maar trouwens, PVV vind ik eigenlijk bij voorbaat al niet leuk, ook niet gedurende de drie dagen voor Asselegoonsdag.

              De NOS had overigens zondagmiddag een themauitzending over het feest, Maastricht kwam in het programma maar een paar minuutjes in beeld, vanaf 01h14m40s. Daar kwam burgemeester OH samen met de First Lady van Maastricht (was ook een leuke one-man act in de cortege) in beeld, zie uitz. gemist:


              http://player.omroep.nl/?aflID=12229...lverlight=true
              Last edited by Roserije; 9 maart 2011, 17:22.

              Opmerking

              Bezig...
              X