Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Boa-Pruik

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Boa-Pruik

    Hee lezers!

    Hebben jullie nog geen leuke hoofdversiering kunnen vinden voor bij uw kostuum?
    Het seizoen staat alweer voor de deur..
    Bekijk mijn site eens en doe wat leuke ideetjes op!
    Veel Liefs Felice
    Last edited by ; 6 januari 2010, 16:13.

  • #2
    Ha Felice! Leuke pruikjes...! Weet echter niet hoe lang ze hier op het forum blijven staan.....

    Opmerking


    • #3
      Jammer eigenlijk, want die Felice is best een leuke meid!

      Opmerking


      • #4
        eerste gedachte was ook forum spam maar ik nog zie geen reden om het te verwijderen
        Fallor ergo sum

        Opmerking


        • #5
          Al is een goede discussie over de Boa pruik nooit weg! Wordt het inderdaad de hit van deze carnaval?! . Volgens Felice wel... En, ach, als Felice het zegt dan vind ik het ook!

          Opmerking


          • #6
            wie de fok is Felice?
            I am not a complete idiot. Some parts are missing

            Opmerking


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Haas Bekijk bericht
              wie de fok is Felice?
              Zoek maar via Google, beste Haas.
              Last edited by SJEF †; 14 januari 2010, 08:11. Reden: verwijdering URL
              Historie is niet alleen het weergeven van de as, maar ook het doorgeven van het vuur.
              Thomas More

              Opmerking


              • #8
                Dankjewel
                Wat vinden jullie er verder van? Buiten het feit dat jullie niet zo van spam houden?

                Opmerking


                • #9
                  Is het heel nieuw? Heb ik die pruiken vorig jaar niet ook al gezien?

                  Opmerking


                  • #10
                    Ik draag ze zelf al 3 jaar met speldjes maar ik hoor altijd van zoveel mensen leuke reacties dat ik er maar wat mee ben gaan doen.
                    Nu naai ik ze vast op haarnetjes en ik moet zeggen er is best vraag naar

                    Opmerking


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Felice Bekijk bericht
                      Ik draag ze zelf al 3 jaar met speldjes maar ik hoor altijd van zoveel mensen leuke reacties dat ik er maar wat mee ben gaan doen.
                      Nu naai ik ze vast op haarnetjes en ik moet zeggen er is best vraag naar
                      tijd dat je de chinezen aan het werk zet dan gat in de markt
                      Fallor ergo sum

                      Opmerking


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Rubke Bekijk bericht
                        tijd dat je de chinezen aan het werk zet dan gat in de markt
                        Haha heb je er een paar voor me? Ze kunnen meteen aan de slag

                        Opmerking


                        • #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Felice Bekijk bericht
                          Haha heb je er een paar voor me? Ze kunnen meteen aan de slag
                          er zijn 1,6 miljard chinezen.........en nog een stel op verschillende politieke niveaus, maar ik neem aan dat die niet zo bruikbaar zijn.
                          I am not a complete idiot. Some parts are missing

                          Opmerking

                          Bezig...
                          X