Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Technische problemen binnen het onderwerp Stadsbestuur 2014-2018

Sluiten
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Technische problemen binnen het onderwerp Stadsbestuur 2014-2018

    Op dit moment ervaren wij problemen in dit draadje door opschoningsactiviteiten. Ons team probeert dit draadje te herstellen. Excuses voor het ongemak.

    Team MO.

  • #2
    Dit is een beetje vreemd, we hebben hier met de beste bedoelingen aan bijgedragen. De technische uitleg, alleen het woord al: opschoningsactiviteiten. Het is zoals het is, elke verandering achteraf is ook een beetje een vervalsing en dit is jammer. Dat bij publikatie gekeken wordt en eventueel wel of niet geaccepteerd wordt dat kan, maar niet op deze manier. Hou eens op met deze flauwekul en zet de content terug!

    Opmerking


    • #3
      Beste Kermit,

      Jouw reactie slaat nergens op.
      Sinds afgelopen vrijdag proberen onze techneuten er alles aan te doen om alle 26 paginas terug te zetten.
      Helaas lukt dat (nog) niet.

      Graag je excuses!!!!!
      Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

      Opmerking


      • #4
        Dat het hier om een technisch probleem gaat, wist ik niet. Ik veronderstelde een opschoning op de inhoud. Excusus dat ik een reactie gaf op een veronderstelling. Een kleine update met vervolginformatie, als iets niet lukt of uitblijft, zou m.i.de zaak begrijpelijier hebben gemaakt.

        Opmerking


        • #5
          Beste Kermit,

          Excuses aanvaard

          Dan toch even een technische update van de stand van zaken.

          Nadat afgelopen vrijdag, door een technische fout, de gehele thread werd gewist, zijn onze techneuten, onder aanvoering van Sjefke, onmiddellijk aan de slag gegaan om de problemen op te lossen, dan wel de gevolgen te minimaliseren.
          Nu volgt een vrij technisch verhaal, dat ik als leek op dat gebied, hopelijk goed verwoord.

          Onze ondersteunende software, V-bulletin, voorziet niet in een oplossing voor het bij ons aanwezige probleem.
          Dat maakte dat Sjefke momenteel zelf bezig is een query (probleemoplossende software) te ontwikkelen om de verloren gegane info weer boven water te krijgen.
          Inmiddels is hij, naar schatting, daarmee al 35 uur (!!) bezig.
          Dit heeft nu al geleid tot een stukje unieke software.
          Om e.e.a. uiteindelijk terug te kunnen zetten zijn helaas nog vele uren nodig.
          Na dit huzarenstukje, waarbij de eerste testen alvast zéér veel belovend zijn, wordt de oorspronkelijke thread hopelijk (bijna) geheel herstelt.

          Als dit allemaal lukt hebben we als MO dus een stukje unieke software in handen, waarmee toekomstige soortgelijke problemen sneller kunnen worden verholpen.
          Om die reden is er ook voor gekozen om niet alleen de postings snel terug te plaatsen, maar ook de tijd te nemen om deze query (voor de toekomst) te ontwikkelen.

          Hopende jullie voldoende te hebben geïnformeerd en onze excuses voor de tijd die dat vergt.
          Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

          Opmerking


          • #6
            Wow, wat een ellende en ergernis. En ik vanmiddag maar denken dat het malheur aan mijn gloednieuwe diepvries (die vrolijk staat te ontdooien) al hemelschokkend was. Chapeau, heren ICT-ers, en veel sterkte!
            Last edited by Ingrid M.H.Evers; 24 september 2015, 10:27. Reden: redactie

            Opmerking


            • #7
              het verhaal komt me bekend voor, de goede oude tijd van windows 95, bill gates liep binnen en wij zuchten, succes

              Opmerking


              • #8
                Beste forumleden,

                Het 'draadje' Stadsbestuur 2014-2018 kon door mij voor circa 95% worden hersteld.
                Alles wat ik kon terugvinden binnen de aanwezige tabellen van de MO-database en de hierbij behorende tabel-relaties zijn door mij toegevoegd en toegankelijk gemaakt.

                Ik zal nog met Pier contact hebben, om te trachten de laatste missende postings op andere wijze 'boven water' te halen.


                Veel leesplezier
                Logic will get you from A to Z,
                Imagination will get you everywhere !

                Opmerking


                • #9
                  Dank, Sjefke

                  Opmerking


                  • #10
                    Kermit (en uiteraard alle overige forumleden) graag gedaan !
                    Logic will get you from A to Z,
                    Imagination will get you everywhere !

                    Opmerking


                    • #11
                      De database-tabellen zijn geheel hersteld.
                      Alle postings zijn weer beschikbaar !


                      Er mag / kan weer gepost worden binnen het draadje 'Stadsbestuur 2014 - 2018'
                      Logic will get you from A to Z,
                      Imagination will get you everywhere !

                      Opmerking

                      Bezig...
                      X