Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Ouderen en Seniorenpartijen

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Ouderen en Seniorenpartijen

    Gisteren publiceerde POW-Nieuwseen artikel onder de naam: "Penningmeester opa-partij jat geld".
    Door Google wordt het geïndexeerd als OPA Maastricht.


    Zoals u zult weten, dat tijdens de gemeenteraadsverkiezingen de landelijke OPA beweging deel nam aan deze verkiezingen in 42 gemeentes. OPA Maastricht heeft ook deel genomen aan de afgelopen verkiezingen en de naam OPA (Ouderen Politiek Actief) is zowel in Maastricht als door het gehele land goed bekend.

    De naam van het artikel brengt OPA Maastricht in diskrediet, terwijl het gaat over Senioren partij Maastricht (SPM). OPA Maastricht is momenteel als politieke organisatie nog altijd actief. Noch OPA Maastricht noch haar penningmeester treft hier enige blaam

  • #2
    Een grove fout van POW-Nieuws !
    't Sjoenste wat Slivvenier aon 'ne mins kin geve
    is es Mestreechteneer te mage leve ...

    Opmerking


    • #3
      Je kunt ook naar bepaalde programma's niet kijken. Het genoemde programma hoort er wat mijzelf betreft bij. De stijl bevalt mij persoonlijk niet en de omgangsregels worden aan de laars gelapt. Vrijheid van meningsuiting? Ja. Vrijheid van niet kijken: ja . Niet alle programma's leiden je naar "De Zevende Hemel".

      Opmerking


      • #4
        EX penningmeester van de senioren partij .

        op( L 1 ) nieuws is de eis tegen de ex penningmeester 180 uur taakstraf
        en twee maanden voorwaardelijk.

        Opmerking


        • #5
          Altijd leuk om er eens dieper op in te gaan
          taakstraf 180 uur
          2 maanden voorwaardelijk. ((geëist ))
          voor verduistering van 40.000 euro.
          Mooi meegenomen.

          Opmerking


          • #6
            Beste Ton.2014, hoe leuk is het om de ellende van anderen zo te benadrukken? Heb je daarvoor twee postings nodig. Ik vind het zure berichtgeving van je waar geen enkele positieve klank vanuit gaat.
            Kompleminte

            Toller

            Opmerking


            • #7
              Beste Toller.
              Voor wie is het ellende voor de leden die hun contributie betalen ?
              Ja dit is inderdaad zuur.
              Na mijn mening ligt dit erg gevoelig.

              Het is een berichtgeving van L .1 .en van NCR .
              En het gaat over Maastrichts nieuws.
              Maar ik ben het wel met je eens het kon ook in een posting.
              gr Ton.
              ps. wat let u als deze berichtgeving niet klopt om het te verwijderen.

              Opmerking


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door ton.2014 Bekijk bericht
                ps. wat let u als deze berichtgeving niet klopt om het te verwijderen.
                Jouw berichtgeving noem ik een vorm van ramptoerisme en draagt niet bij aan preventie of om mensen te stimuleren opbouwend bezig te zijn. De verantwoordelijkheid om berichten te verwijderen, moet je niet overlaten aan anderen. Dat is je eigen verantwoording. Mensen gaan nu eenmaal in de fout en indien bewezen door instanties die daarvoor verantwoordelijk zijn, volgen passende maatregelen. Gelukkig is de tijd van volksgerichten voorbij in Nederland.

                Opmerking


                • #9
                  Ieder zijn mening Breur. (althans buiten MO)
                  Op MO wordt breed uitgemeten over iedereen in Maastricht en zeker op politiek vlak.
                  Maar nu het om een bekende gaat dan zwijg men in alle talen.
                  Naar mijn mening is dit hypocriet.

                  Ik ben niet van plan om het zelfde liedje te zingen. En zeker niet omdat de berichtgeving in
                  de krant en op tv gestaan heeft , wat is er mis met om het hier te plaatsen.
                  Last edited by ; 6 september 2015, 17:56.

                  Opmerking


                  • #10
                    C'est le ton qui fait la musique. Fijne avond Ton.

                    Opmerking


                    • #11
                      C'est le ton qui fait la musique. Maar ik bespeur steeds minder muziek in dit forum.
                      De Wereld gaat aan Vlijt ten onder

                      Max Dendermonde

                      Opmerking


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Karel de Kale Bekijk bericht
                        C'est le ton qui fait la musique. Maar ik bespeur steeds minder muziek in dit forum.
                        Wel als je op de zelfde muziek dans

                        Daarom krijg ik steeds meer Facebook vrienden.
                        Mensen met een eigen mening niet gecensureerd.
                        ex MO vrienden..
                        Ook u bent welkom.

                        Opmerking


                        • #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Karel de Kale Bekijk bericht
                          C'est le ton qui fait la musique. Maar ik bespeur steeds minder muziek in dit forum.
                          Een waarheid als een koe.
                          Ik denk echter dat we op dit moment in een vicieuze cirkel zitten.
                          Het zou goed zijn als er weer meer aandacht zou komen voor o.a. historische threads, toch eigenlijk een beetje de ruggengraat van ons forum.

                          De laatste jaren constateerden wij ook dat ons politieke forum steeds belangrijker, of wellicht beter gezegd, steeds groter werd.
                          Persoonlijk was en ben ik daar niet ongelukkig mee, maar ik zag/zie ook dat het vaak eenrichtingsverkeer was/is.
                          Reacties die er vaak kwamen waren een verwijzing naar oude koeien.
                          Het inhoudelijk politiek debat ontbreekt/ontbrak steeds meer in o.a. deze thread.
                          Dat is jammer.

                          Ik wil best de hand in eigen boezem steken, maar een beetje gefundeerd tegengas of eventuele steun is zéér gewenst.
                          Keiharde voorwaarde is natuurlijk wel dat het om gefundeerd tegengas of support moet gaan en geen suggestieve oneliners en of verwijzingen naar oude koeien in de sloot.

                          Ik zal in de thread "Stadsbestuur 2014-2018" gelijk een politiek heet hangijzer van dit moment posten.
                          Wellicht dat er GEFUNDEERD over gesproken kan worden.
                          Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

                          Opmerking

                          Bezig...
                          X