Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Willen MO'ers iedere week een koopzondag?

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • #91
    Afgelopen zondag waren veel bezoekers kwaad omdat de winkels gesloten waren...

    Opmerking


    • #92
      Wat is de hoogte van het bedrag van verloren inkomsten door de week?

      Opmerking


      • #93
        Je kon het zien aankomen, mensen die niet op de hoogte waren van de Reuzen-stoet, maar wel in Maastricht wilden gaan winkelen, stonden voor gesloten deuren, behalve bij winkels die onafhankelijk van de zondagsopening hun zaak geopend hadden (zoals de Bruna, Hema en de Albert Heijn op het station).

        Maar dan zeg ik, kijk dan eerst even voor alle zekerheid, internet geeft tegenwoordig zeer actuele informatie over van alles en nog wat.


        Men HAD het dus kunnen weten.
        I am not a complete idiot. Some parts are missing

        Opmerking


        • #94
          Mijn motivaties voor de koopzondagen zijn; er heerst zo een lekker sfeertje in de stad, ze bruist.
          Dit in tegenstelling als de winkels gesloten zijn.
          De horeca en middenstand kunnen hier goed van meeprofiteren.
          Ook is mij heel vaak opgevallen veel buitenlanders hier te horen, Duits, Frans sprekende Belgen, Vlamingen en zelfs Engels.
          Dit lijkt mij voor deze groep toch aantrekkelijker Maastricht te bezoeken op koopzondagen, t.o.v. een slapende ( gesloten) stad.

          Waar ik het meteen mee eens ben zijn de kleine zelfstandige, er wordt van deze veel geduld en creativiteit verwacht
          Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

          Opmerking


          • #95
            Bij mij bruist het ook door de week zonder festival. Ik ben wellicht van de oude stijl. Loop graag uit de pas op een brug. Ben tevreden met een tuintje en een voetbalwedstrijd zonder oranje kitsch. Geef mij dus maar de zondagsrust.

            Opmerking


            • #96
              P.s. zonder nonnen en afwijkende paters en soortgenoten.

              Opmerking


              • #97
                Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk bericht
                Bij mij bruist het ook door de week zonder festival. Ik ben wellicht van de oude stijl. Loop graag uit de pas op een brug. Ben tevreden met een tuintje en een voetbalwedstrijd zonder oranje kitsch. Geef mij dus maar de zondagsrust.
                Daar is niets mis mee op jouw leeftijd zou dat ook voor mij zeer wenselijk zijn
                Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

                Opmerking


                • #98
                  kom kom, jullie zijn gewoon in jullie derde jeugd........
                  I am not a complete idiot. Some parts are missing

                  Opmerking


                  • #99
                    Het zou mooi zijn als de stad eens tot rust zou komen. Maar ik bang dat dit een illusie zal blijken te zijn. Ik denk dat momenten van rust op lange termijn van belang zijn voor de stad, haar bewoners en bezoekers.
                    De Wereld gaat aan Vlijt ten onder

                    Max Dendermonde

                    Opmerking

                    Bezig...
                    X