Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Huub Adriaens burger-niet-raadslid voor SBM

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Huub Adriaens burger-niet-raadslid voor SBM

    Elders op dit forum forum werd het al gemeld door Klaas

    Toch lijkt mij dit meer iets voor het politiek café.
    Huub Adriaens gaat, vlgs Maastricht Dichtbij, in januari 2013 plaatsnemen in de "groene bankjes" van de gemeenteraad als burger-niet-raadslid namens de partij Stadsbelangen Mestreech (SBM).

    SBM wist eerder volkszanger Frans Theunisz te strikken als lijstduwer tijdens de verkiezingen van 2010.
    Saillant detail was toen dat Frans Theunisz zoveel voorkeurstemmen kreeg, dat Frans Theunisz direct in de raad werd gekozen. Dit zou ten koste zijn gegaan van Cindy Royen, de nummer 2 op de lijst.
    Dat was natuurlijk never nooit de bedoeling
    Gelukkig deed Frans Theunisz een stapje terug ten gunste van Cindy Royen.

    Wezenlijk anders is nu dat Huub Adriaens zich één jaar lang, tot maart 2014, moet cq kan bewijzen als potentieel kandidaat voor de komende gemeenteraadsverkiezingen.
    Misschien is hij wel een politiek talent!?!
    Ik bedoel, als een B-acteur president van de VS kan worden, waarom kan een volkszanger dan geen gemeenteraadslid worden?

    In ieder geval hebben we ruim 1 jaar de tijd om Huub Adriaens politiek te volgen.
    Moet hij wel meer zeggen en doen dan Cindy Royen, want anders wordt het moeilijk hem op zijn woorden en daden te beoordelen.
    Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

  • #2
    Het is een slimme zet.

    Om bekendheden te strikken voor je partij.
    Maar ik hoop dat de kiezer niet wederom teleurgesteld wordt.
    Ik ben en blijf van mening als je,
    je kandidaat stelt voor de gemeenteraad en je wordt gekozen
    dat je het vertrouwen wat je hebt gekregen van de kiezer ook gestand moet doen.

    Wie kwaliteiten heeft dat wijs die 4 jaar wel uit.(dat zien we nu wel)
    alleen je kunt pas afrekenen of belonen naar 4 jaar.
    Last edited by ; 22 november 2012, 21:53. Reden: schrijffoutje

    Opmerking


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk bericht

      In ieder geval hebben we ruim 1 jaar de tijd om Huub Adriaens politiek te volgen.
      Moet hij wel meer zeggen en doen dan Cindy Royen, want anders wordt het moeilijk hem op zijn woorden en daden te beoordelen.
      Nu wil ik niet vervelend zijn, Pier, maar dat je niet zo veel over Cindy hebt kunnen meekrijgen is iets waar zij ook niets aan heeft kunnen doen. Laten we vooral hopen dat ze weer snel de oude is.

      Maar inderdaad, nu kunnen we de man die menig vrouwenhart sneller laat slaan eens gaan beoordelen op zijn eigen woorden en niet die van zijn tekstschrijver Al mag ik ook hopen dat dit betekent dat de SBM zich nu vaker laat zien bij commissie-vergaderingen, want daar ziet men ze bijna nooit!

      Opmerking


      • #4
        Maastrichtse volkszanger Huub Adriaens wordt politicus

        Geplaatst on 26 January 2013 15:05 Bron Maastricht Aktueel.

        Stadsbelangen Mestreech (SBM) draagt komende raadsvergadering artiest voor als lid van de raadscommissie Stadsontwikkeling.

        Sjeng aon de geng

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Ton Bekijk bericht
          Stadsbelangen Mestreech (SBM) draagt komende raadsvergadering artiest voor als lid van de raadscommissie Stadsontwikkeling.
          Sommige raadscommissies kunnen wel wat Koevelpartywarmte gebruiken.

          Opmerking


          • #6
            Als het daarbij blijft................
            Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!

            Opmerking

            Bezig...
            X