Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Nederland in de kabinetscrisis 2012

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • #31
    Verdorie, zijn we het toch weer voor 90 % met elkaar eens.

    Wat er in september ook gaat gebeuren; deze jongen stemt op een partij uit 'de schijf van vijf'. Ik heb serieus even PvdA overwogen, maar dat is nu out of the question.

    Opmerking


    • #32
      Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk bericht
      Voor mij is sinds het echte Kunduz-akkoord de enige juiste naam GroenRechts en de PVV zal inderdaad niet meer boven de 20 zetels komen.
      Maar veel minder zllen het niet worden.

      Nog ruim 4 maanden en we weten het.....
      Hopelijk wordt het een goed flesje wijn voor je pier.

      En wat wilders betreft zeg nooit/nooit.

      Zodra de mooie praatjes komen het ontzien van jantje modaal en lager
      trap de massa er weer in.

      Opmerking


      • #33
        Oorspronkelijk geplaatst door burgemeester Bekijk bericht
        Verdorie, zijn we het toch weer voor 90 % met elkaar eens.

        Wat er in september ook gaat gebeuren; deze jongen stemt op een partij uit 'de schijf van vijf'. Ik heb serieus even PvdA overwogen, maar dat is nu out of the question.
        vergeet sp niet.

        Opmerking


        • #34
          zo,
          daar zijn we van verlost.

          Nu bezien wie na de verkiezingen het beste Plan heeft.
          Of is het Belgische voorbeeld van afgelopen 2 jaar een optie (formateurs af en aan) ?

          Het beste Plan is natuurlijk dat wat ons verder brengt.
          Wie weet dat echter?

          Natuurlijk de rijken weten het, ten koste van alle anderen.
          Is ook een motivatie.
          Iets te oud voor re-educatie
          iets te jong voor afdanking
          m.a.w. een stoer Mestreechter joonk

          Opmerking


          • #35
            Oorspronkelijk geplaatst door Antonius Bekijk bericht
            zo,
            daar zijn we van verlost.

            Nu bezien wie na de verkiezingen het beste Plan heeft.
            Of is het Belgische voorbeeld van afgelopen 2 jaar een optie (formateurs af en aan) ?

            Het beste Plan is natuurlijk dat wat ons verder brengt.
            Wie weet dat echter?

            Natuurlijk de rijken weten het, ten koste van alle anderen.
            Is ook een motivatie.
            De rijken zullen natuurlijk zeggen 3 % voor iedereen
            Met dit verschil 3% van honderduizend of
            3% van 12000
            Wie komt het snels bij de voedselbank?

            Maar een ding hebben ze gelijk
            Iedereen levert 3 % in

            Opmerking


            • #36
              CPB kan nog niks met begrotingsakkoord
              DEN HAAG - Het Centraal Planbureau (CP heeft van het kabinet nog niets binnengekregen over de afspraken in het begrotingsakkoord tussen het kabinet met de fracties van VVD, CDA, D66, GroenLinks en de ChristenUnie. Een doorrekening van de plannen is op dit moment dan ook nog niet mogelijk.


              http://www.telegraaf.nl/binnenland/1...te_vaag__.html

              Dus in feiten weet nog niemand wat wat het iedereen werkelijk
              gaat kosten denk ik zo .

              Opmerking


              • #37
                Oorspronkelijk geplaatst door wim54 Bekijk bericht
                CPB kan nog niks met begrotingsakkoord
                DEN HAAG - Het Centraal Planbureau (CP heeft van het kabinet nog niets binnengekregen over de afspraken in het begrotingsakkoord tussen het kabinet met de fracties van VVD, CDA, D66, GroenLinks en de ChristenUnie. Een doorrekening van de plannen is op dit moment dan ook nog niet mogelijk.


                http://www.telegraaf.nl/binnenland/1...te_vaag__.html

                Dus in feiten weet nog niemand wat wat het iedereen werkelijk
                gaat kosten denk ik zo .
                De reacties moet men ook eens lezen...vermoed dat er nog wel wat gaat gebeuren bij de verkiezingen. De mensen worden ook steeds slimmer !!!

                Opmerking


                • #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door berkenl Bekijk bericht
                  De reacties moet men ook eens lezen...vermoed dat er nog wel wat gaat gebeuren bij de verkiezingen. De mensen worden ook steeds slimmer !!!
                  juist. Dit is goed opgemerkt.(was wel veel om te lezen)

                  Helaas is een kinderhand snel gevult
                  De mensen leren niks uit het verleden en hollen weer even hard achter de loze kreten aan.
                  prognose 12 sept
                  Pvda
                  sp
                  wilders
                  de grote winnaars
                  Helaas. en of je door de hond of kat gebeten wordt Het sweert
                  De rijken steeds rijker de armen steeds armer.

                  Opmerking


                  • #39
                    Ik spreek geen WC-Eends, waar kan ik die cursus volgen?


                    Wat ik wel weet, is dat veel mensen nu nogal kortzichtig links de schuld van alle ellende geven. Jarenlang van alles gedoogd, zeggen ze dan, en dan wordt nu de rekening gepresenteerd.

                    Dat is een beetje simpel gesteld, uiteraard. Want hebben die mensen dan ook niet jarenlang mee geprofiteerd toen het goed ging? En wie bepaalde toen het beleid?

                    Hij wiens naam niet genoemd wordt op MO beweert dat Nederland 2 dingen moet doen: uit de Eurozone stappen, en in het verlengde daarvan de gulden terug.

                    Het moet niet gekker worden met hem.

                    Vandaag las ik iets over de horecaprijzen bij de Floriade. Goed, dat de maaltijden en de hapjes en drankjes daar duur zijn, snap ik wel. Dat zijn prijzen die gewoonlijk op evenementen ervoor worden geteld, en je moet toch iets eten, nietwaar?


                    Nu beweert deze Venlonaar van origine, dt we weer teruggaan naar het prijsniveau van VOOR 2002. Volgens mij heeft ie nogal wat sprookjesoeken in zijn boekenkast staan (een kastje dat ik niet groter schat dan een nachtkastje).

                    Want 1,95 voor een kop koffie mag dan niet veel lijken, de NS rekent voor een flinke beker trouwens 1,90, maar het is in guldens dus Hfl 4,30.

                    Een flinke prijs voor een kop koffie. Wat rekende de V&D destijds? Rond de 2 gulden, als ik me niet vergis. Dat is 10 jaar geleden.

                    Wanneer de gulden nu opieuw wordt ingevoerd, lijkt het me sterk dat de pris van diezelfde kop koffie weer richting 2 gulden gaat, eerder naar 5 gulden.

                    Het is met die euro een beetje ''psychologisch denkwerk'': wanneer het andersom was geweest, wanneer de gulden de waarde zou hebben van de euro, en andersom, dan weet ik nog niet hoe de massa zou reageren. Dan zou iedereen de euro terug willen hebben, omdat de bedragen veel lager 'klinken'' dan nu het geval is.

                    Probeer eens met mij mee te redeneren, in dit geval, zou ik zeggen.
                    I am not a complete idiot. Some parts are missing

                    Opmerking

                    Bezig...
                    X