Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Invoering wietpas

Sluiten
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Antonius
    replied
    ook die moeten meer chatten en niet de stad onveilig maken

    was natuurlijk een grapje,

    maar het geneuzel met wiet moet naar mijn mening veel slimmer aangepakt worden
    een pas voor wiet is belachelijk

    wanneer krijgen we een euthanasie pas? een armoede pas? een Albert Heijn Pas? een Maastricht centrum pas? een mariadorp pas? een pvda pas? een hondenlosloop pas?

    te gek voor woorden dus.

    die persoon die overlast bezorgd moet betalen, dus aangetekend en of per koerier met electro-auto.
    en als ik niet tabak mag roken <> mogen zij dat ook niet in een etablissement
    mvg
    Last edited by Antonius; 2 mei 2012, 13:34.

    Leave a comment:


  • Gast
    Gast antwoordde
    Inderdaad de oplossing bestel per koerierdienst.
    tot daar nog niemand op gekomen is.

    En saai in maastricht

    in maastricht is het nooit saai!

    Leave a comment:


  • Breur
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Antonius Bekijk bericht
    het wordt saai en stil in Maastricht
    Stilte kan heel mooi zijn Antonius en saai in Maastricht? Dat kan niet, zeker niet als MO-ers onderweg zijn

    Leave a comment:


  • Antonius
    replied
    internet coffee-shops

    de oplossing!?
    verkoop via internet en bezorging per koerierdienst (indien gewenst aangetekend)

    -hetgeen gezien alle overige verkoop en handel van verschillende producten en waren ook perfect blijkt te werken <> en is dus in deze samenhang "ik bestel via internet van thuis uit en krijg daar netjes bezorgd"
    -heb de paypal garantie tot aan de deur.
    -heb geen reistijd nodig naar die locatie (dus bespaar mij ook de benzine voor de reis = x gram meer wiet)
    -heb geen rivaliserende bendes achter me aan of moet me met dat scooter gajes afgeven
    -heb het genot van thuisgebruik hetgeen veiliger is dan dicht gedreund in de auto van Maastricht naar Huis rijden.

    voordeel
    de Burger hoeft die Brommer / Scooter Rotjongens niet meer te zien
    de Burger hoeft ook die Bestelbussen van waaruit de handel aan de brommer-jongens plaatsvindt ook niet meer in hun straat te zien
    de Burger heeft minder last van die auto-koeriers die nachtelijke rondjes rijden door de wijken
    de Burger kan er zeker van zijn dat de politie en interpol het in de gaten houdt (wegens meerdere redenen worden nadere feiten daarover niet gepubliceerd)

    nadeel
    het wordt saai en stil in Maastricht

    Leave a comment:


  • Gast
    Gast antwoordde
    Oorspronkelijk geplaatst door Kermit Bekijk bericht
    Als iemand klaagt over overlast, en het is aantoonbaar dan is het een feit bij hinderlijk gedrag, lawaai, stank. Overlast kan ook fantasie zijn of angst dan beantwoord aan een beeld of vooroordeel.
    Als je overlast ervaart, hoor je erbij en heb je ook recht van spreken. Ik heb overlast, ik besta, ik heb recht van spreken. Als iemand zegt ik woo in de binnenstad. Dan heb je erom gevraagd, erom vragen telt niet mee.
    Ieder probeert zijn eigen waarheid te creëren. Discussie heeft daarom weinig zin, maar je kan je ei even kwijt.
    Het is zo wie zo een slappe opmerking je woont in de binnenstad
    dus het is jouw keus.
    26 jaar terug had ik geen last van lallende studenten nu wel
    en die keuze heb ik NIET gemaakt.

    Leave a comment:


  • Gast
    Gast antwoordde
    Oorspronkelijk geplaatst door lucy Bekijk bericht
    Overlast? Ik woon al jaren midden in het centrum, maar heb nooit last gehad van koffieshops en hun klanten. Het ligt ook veel aan je eigen perspectief.
    What you see depends mainly on what you are looking for.

    Luidruchtige studenten! Daar heb ik wel last van.
    En jij niet alleen lucy

    Dat is nummer een in maastricht

    En daar maakt de gemeente zich niet druk om.

    Leave a comment:


  • Gast
    Gast antwoordde
    Als iemand klaagt over overlast, en het is aantoonbaar dan is het een feit bij hinderlijk gedrag, lawaai, stank. Overlast kan ook fantasie zijn of angst dan beantwoord aan een beeld of vooroordeel.
    Als je overlast ervaart, hoor je erbij en heb je ook recht van spreken. Ik heb overlast, ik besta, ik heb recht van spreken. Als iemand zegt ik woo in de binnenstad. Dan heb je erom gevraagd, erom vragen telt niet mee.
    Ieder probeert zijn eigen waarheid te creëren. Discussie heeft daarom weinig zin, maar je kan je ei even kwijt.

    Leave a comment:


  • Equinox
    Gast antwoordde
    Oorspronkelijk geplaatst door lucy Bekijk bericht
    Overlast? Ik woon al jaren midden in het centrum, maar heb nooit last gehad van koffieshops en hun klanten. Het ligt ook veel aan je eigen perspectief.
    What you see depends mainly on what you are looking for.

    Luidruchtige studenten! Daar heb ik wel last van.
    Ik schrijf nergens dat er overlast is van koffieshops of diens clienteel.

    Overlast is m.n. aan drugsrunners te danken die je compleet van de weg rijden en lastig vallen.

    Luidruchtige studenten, tja je woont midden in het centrum; ook dat is een keuze. 'What you see depends mainly on what you are looking for.'

    Leave a comment:


  • Breur
    replied
    Ik heb gisteren geen enkele overlast ondervonden van "dolende" kopers.

    Leave a comment:


  • lucy
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Equinox Bekijk bericht
    De overlast wordt dan ook veroorzaakt door drugsrunners.
    Overlast? Ik woon al jaren midden in het centrum, maar heb nooit last gehad van koffieshops en hun klanten. Het ligt ook veel aan je eigen perspectief.
    What you see depends mainly on what you are looking for.

    Luidruchtige studenten! Daar heb ik wel last van.

    Leave a comment:


  • Gast
    Gast antwoordde
    Eerlijk verhaal van die Marokkaan. Hollandse handelsgeest en een klantgerichte houding. Goede waren, bij de Marokkanen!

    Leave a comment:


  • wim54
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door klaas Bekijk bericht
    Hopelijk kort bij het water
    Bij mijn weten lag dat toen al dicht bij het water.

    Leave a comment:


  • Pier
    replied
    Commentaar overbodig......

    [ame]http://www.youtube.com/watch?v=ovCRp21_SlQ&feature=player_embedded[/ame]

    Leave a comment:


  • Gast
    Gast antwoordde
    Oorspronkelijk geplaatst door Equinox Bekijk bericht
    Krijgen we hierdoor weer een 'junkenpark' in Maastricht? /ironie.
    Hopelijk kort bij het water

    Leave a comment:


  • Gast
    Gast antwoordde
    Het was vanavond erg rustig op de van Hasseltkade op enkele verdwaalde liefhebbers na. En de hoek Kleine Gracht lag er nu eens verlaten bij, normaal is daar altijd wel een onprettige levendigheid. Vanavond niet het onrustige beeld zoals dat door Josemans wordt geschetst.

    Leave a comment:

Bezig...
X