Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Onno Hoes: nieuwe burgemeester Maastricht

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Oorspronkelijk geplaatst door olijfje
    Daar zijn we ons zéér bewust van beste Pier, wat jij hier roept lezen we met groot genoegen en nemen we gretig op, wie is Mark Rutte..?

    Opmerking


    • Onno Hoes: ‘Maastricht blij met Albert’

      De gemeenteraad van Maastricht is blij dat de nieuwe burgemeester Onno Hoes een relatie heeft met Albert Verlinde.
      De stad komt namelijk meer dan ooit voorbij in RTL Boulevard. Dat vertelt Hoes in de Linda-uitgave l'Homo.

      Eerst dacht Hoes nog dat zijn relatie mogelijk in de weg zou staan. "Maar achteraf blijkt het zelfs een pre te zijn dat ik zulke nauwe banden heb met Albert, want Maastricht is de afgelopen vier maanden honderd keer vaker genoemd in het programma dan voorheen."

      Hoes heeft zich best wat zorgen gemaakt over het imago van Verlinde. "Ik heb daar wel over nagedacht, ja. Dacht: misschien houdt de benoemingscommissie wel niet van Boulevard.
      Geen van de commissieleden is trouwens begonnen over Albert. Dat speelde voor hen niet. Ze wilden gewoon een goede burgemeester, en mijn huwelijk beschouwden ze als een privézaak."

      Voor zijn sollicitatie heeft Hoes wel met Verlinde overlegd. "Ja, we zaten in de auto naar huis, na een weekendje weg. Ik dacht: dit is het moment om erover te beginnen. Hij voelde zich namelijk heerlijk na dat leuke weekend, waardoor de kans klein was dat hij meteen over me heen zou vallen."
      Daar was hij wel bang voor. "Nou, Maastricht is natuurlijk wel een eind weg vanuit Den Bosch, waar we wonen. Albert werkt in Hilversum, dat is nóg verder weg. Hij reageerde gelukkig heel positief."

      (Bron: Mediacourant.nl)
      Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

      Opmerking


      • Dat ie maar uitkijkt dat er niet weer iemand over schijn van belangenverstrengeling begint. Voor je het weet heb je een BING-onderzoek aan je broek!
        Don't PRESS me....

        Opmerking


        • Voetbalwet

          Dit klinkt spectaculairder dan het in werkelijkheid is.
          Eerder kon de burgemeester al een "noodverordening" afkondigen en een gebiedsontzegging opleggen sinds medio 2007.

          Leuk lijkt mij wel "de begeleidingsverplichtng aan een minderjarige". Dat is vlgs. mij wel nieuw.

          De uitgebreidere bevoegdheden van de burgemeester zijn waarschijnlijk het gevolg van de zo vaak genoemde "Voetbalwet".
          De naam "Voetbalwet" is misschien verwarrend, want de "Voetbalwet" zou men kunnen en mogen gebruiken voor alle grote evenementen.
          En dat is nu dus waarschijnlijk gebeurd in Maastricht.
          Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

          Opmerking


          • Nieuwe bevoegdheden ogv de Voetbalwet

            Ik heb voor de volledigheid de nieuwe Voetbalwet even bekeken. De nieuwe bevoegdheden zijn inderdaad gebaseerd op de Voetbalwet.

            Een gemiste kans van Maastrichtaktueel om dit niet te melden!
            Maar gelukkig hebben we altijd nog MO
            Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

            Opmerking

            Bezig...
            X