Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Nieuwe burgemeester Maastricht 2023

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Ton.2014
    replied
    In mijn glazen bol zie ik de nieuwe burgemeester 2023.
    afkorting
    (V.H.)
    gr ton.

    Leave a comment:


  • Antonius
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door El Loco Bekijk bericht
    Ja, voor de heteroman wordt het steeds moeilijker in deze wereld. Tenzij je jezelf tot een etnische minderheid mag rekenen natuurlijk
    Misschien lees je in mijn reactie iets dat er niet is. LHBTIQ+

    Leave a comment:


  • El Loco
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Antonius Bekijk bericht
    Maar de standaard vrouwenquote was toen belangrijker in 2014 dan LHBTIQ+ of een macho.
    Ja, voor de heteroman wordt het steeds moeilijker in deze wereld. Tenzij je jezelf tot een etnische minderheid mag rekenen natuurlijk

    Ikzelf zie als ideale kandidaat Gerdo van Grootheest. Kent u hem nog? 't Is iemand die de Maastrichtse dossiers door en door kent. En hij is even weg geweest, dus hij kan met een schone lei beginnen. Maar ja, misschien is hij wel heel gelukkig daar in Culemborg...

    Leave a comment:


  • Antonius
    replied
    Wordt dat dus nu maanden lang raden, gissen en vermoedens poneren voor ons buitenstaanders? En meer nog, worden de voor stemmen en tegens voor bepaalde personen een leidraad van dit topic?
    Net als Annemarie Penn-Te Strake had het destijds ook een type als Xerxes (485~465 v Chr) kunnen zijn geworden na Onno

    Maar de standaard vrouwenquote was toen belangrijker in 2014 dan LHBTIQ+ of een macho.

    Ondanks alle partij programma's voor de gemeenteraad verkiezingen afgelopen jaar is er geen structurele verbetering waar te nemen. Daar moet eens een organisator, verbinder zoals Breur

    Leave a comment:


  • Pier
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk bericht
    (..) Maar geef eens een jong fruitig iemand eens een kans (...) En dan Theo Bovens? Een serieuze kandidaat? Te veel bagage denk ik.
    Een hele goede serieuze kandidaat, maar vlgs. mij heeft hij inderdaad 'veel bagage'.
    Bovendien is hij 'al' 63 jaar..... (nou ja... op 1 oktober)

    Leave a comment:


  • Breur
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk bericht
    Het zou mij verbazen als Lilianne Ploumen niet zou solliciteren.
    Op zich geef ik haar zelfs een goede kans.
    Zij komt in ieder geval in een van de afleveringen van "Verborgen Verleden". Maar geef eens een jong fruitig iemand eens een kans. Een organisator, een verbinder, iemand die gezag afdwingt door eigen handelen rekening houdend met de kiezer/gemeenteraad. Voor jong en oud. Maar wil iemand deze baan? En dan Theo Bovens? Een serieuze kandidaat? Te veel bagage denk ik.

    Leave a comment:


  • Pier
    replied
    Het zou mij verbazen als Lilianne Ploumen niet zou solliciteren.
    Op zich geef ik haar zelfs een goede kans.

    Leave a comment:


  • Pier
    started a topic Nieuwe burgemeester Maastricht 2023

    Nieuwe burgemeester Maastricht 2023

    Op 11 december 2014 startte breur HIER een nieuwe topic voor de opvolging van Onno Hoes.
    Dat werd uiteindelijk Annemarie Penn-Te Strake, zoals we weten.

    Gisteren heeft heeft Annemarie Penn-Te Strakke officieel haar ontslagverzoek ingediend bij Koning Willem-Alexander per 1 juli 2023 en heeft ze de gemeenteraad hiervan in kennis gesteld.

    Gegadigden kunnen dus vanaf vandaag hun pennen slijpen en beginnen met lobbyen.

    En wij kunnen natuurlijk beginnen met het raden, gissen en verwoorden wat we 'uit zeer (on)betrouwbare bronnen' vernemen.
    Wie gaat het worden?
    Last edited by Pier; 20 september 2022, 14:20. Reden: 2022 veranderd in 2023
Bezig...
X