Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Mestreechse stripverhaole

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Mestreechse stripverhaole

    Hoi allemaol,

    Veurig jaor mèt de Vastelaovend stoond iech in de Stokstraot, en iech gaon dao altied eve loere in de kiekoet tegeneuver de Karkol.
    Dao ligke dèks leuke dinger, wie ceedees vaan Guido vaan "Veur de bok z'n kloete", en aandere flawweköl.
    Noe zaog iech dao aoch 'n affiche haange, mèt e stökske stripverhaol in 't Mestreechs. 'T waors mer 'n fragmint, meh op 't printsje dat gans te zien waor, stoond e menneke geteikend, mèt 'n lere pilotemöts en pilotebrèl (iech dach op 'ne motor), dee zien voes umhoeg hèlt, en zeet "NAO DE KARKOL!".

    Iech weit neet of dat e fragmint waor vaan un reklaam veur de Karkol, of tot dat e stök waor oet un gans Mestreechs stripbook, meh es eine wèt boe dat vaan is, had iech dat gere gewete
    Iech weet wel tot d'r aoch aander Mestreechse stripverhaole zien, althans vertaold naor t Mestreechs (suske & wiske, Asterix, Donald Duck), meh iech höb die neet allemaol, dus dat kin iech neet naokieke, meh 't zaog neet bekind oet qua teikenstijl. (Suske & Wiske en Asterix en Donald Duck herkinse miestal wel gaw).

    Alvas bedaank!
    Raymond.

  • #2
    Misschien heb ik het helemaal mis, maar er is ooit tijdens het Pausbezoek in mei 1985 een stripboek uitgegeven, waarin een beetje schuin tegen het pausbezoek werd aangekeken, wellicht komt het daaruit?
    I am not a complete idiot. Some parts are missing

    Opmerking


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Haas Bekijk bericht
      Misschien heb ik het helemaal mis, maar er is ooit tijdens het Pausbezoek in mei 1985 een stripboek uitgegeven, waarin een beetje schuin tegen het pausbezoek werd aangekeken, wellicht komt het daaruit?
      Ik heb het even gegoogled, maar dat lijkt mij een NL-talige strip. Deze was zeer duidelijk Maastrichts.

      Opmerking


      • #4
        Nein, helaas, meh 't waor zwart-wit, dus neet ingekleurd.

        Opmerking


        • #5
          Misjiens de Karkol zellef?
          Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!

          Opmerking


          • #6
            De strip in de kiekoet is un fragment vaan een stripverhaol vaan Ziesjoem.
            Die hobbe un tiedsje geleijje 11 verhaolsekes oetgebrach geteikend door Peter Hermans.

            Opmerking


            • #7
              Geweldig! merci!

              Noe ins loere of die nog örreges te kriege zien (VVV / Chauvinis).

              Opmerking


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Haaken Bekijk bericht
                Noe ins loere of die nog örreges te kriege zien (VVV / Chauvinis).
                www.boekwinkeltjes.nl? Of eventueel een verzamelaar met dubbelen? Ik heb eventueel wel een suggestie.

                Opmerking


                • #9
                  stripbeukskes

                  es ste ze neet vinds laot ut daan huure. Iech bin ein van die gekke vaan ziesjoem gewees en iech hob ze nog.

                  Opmerking

                  Bezig...
                  X