Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Ingrid Evers, niet lekker geslapen?

Sluiten
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

• Ingrid Evers, niet lekker geslapen?

Dag Ingrid, Wellicht heb je niet lekker geslapen of ben je met het verkeerde been uit bed gestapt? Ik begrijp niet goed hoe je kunt spreken over komkommertijd bij De Nieuwe Ster uitgerekend op een dag dat wij negen artikelen over Maastricht publiceren... Groetjes.

Maurice Ubags. Sorry hoor, maar het blijft in mijn optiek vreemd dat u een artikel uit het maandblad bijna een week later alsnog plaatst in de dagelijkse krant. Wat niet wegneemt dat het een prima artikel is, waarvan ik vanwege het pleidooi voor de digitalisering van de volledige collectie notarisarchieven (er is al veel gedigitaliseerd) een nog ruimere publiciteit toejuich.

PS. Misschien is het goed eens te controleren hoe het maandblad in de supermarkt (en elders) onder de aandacht wordt gebracht. Bij de Plus op Belfort lagen op 26 juli twee best hoge stapels onaangeroerd achterstevoren op een tafel tegen de glazen wand van de slijterij. Op zich is dat de enige nog redelijk beschikbare locatie daar, dus prima. Ook omdat men er de boodschappen kan overbrengen van winkelwagentje naar tas. Omdat de voorpagina een collage was van heel veel 'plaatjes', leek het tijdschrift achterstevoren gezien eigenlijk een niet-Plus reclameblad. Ik heb die stapels even omgedraaid, waardoor het magazine leesbaar werd en meteen aftrek vond.
    Last edited by Ingrid M.H.Evers; 31 juli 2025, 18:43. Reden: correctie

Opmerking

Bezig...
    X